zelfde verhaal, dvd wisselen met een volle bak njet,sanco schreef:Juist. Weet iemand hoe dat zit met de Nederlandse versie?
btw: mooie kar !
ik stop de juiste dvd erin voordat ik ga inpakken
zelfde verhaal, dvd wisselen met een volle bak njet,sanco schreef:Juist. Weet iemand hoe dat zit met de Nederlandse versie?
heb van de week nog de spatlappen laten monteren, jawel de jaren 70 halfords accesoirres. Maar dus nu van volvo staat erg cool, sluiten fraai aan en hebben dezelfde zwarte kleur als de overige delen. en een zonnebril houder. Ik zou even wachten als ik jou was met de docking viua je iphone snoertje werkt het goed scheelt je 400 euriskerkmeester schreef:Thanks! Ik ga die sneeuwkettingen ook wel kopen ja. Dakdragers en een dakkoffer heb ik er wel gelijk bij gekocht.
Zit ook nog te denken aan de volgende accessoires: netjes aan de zijkant van de kofferbak, stalen rek in de kofferbak wat je weer omhoog kan klappen(soort hondenrek), fietsendragen van Volvo voor 2 of 3 fietsen, iPod docking in de middenarmsteun zo blijft er wat te wensen over he
Gaaf hoor, lekker rijden in de XC60! Geniet er van! Nou ja, ik kan sinds kort tenminste zeggen dat ik volgende maand hem heb staanWachten duurt lang....
ha ha, dat begrijp ik dickmans, maar ik bedoelde eigenlijk welke landen er standaard zijn gecombineerd, met andere woorden, als ik naar Oostenrijk wil moet ik evt thuis al de NL versie er uit halen en de DLD/oostenrijk versie er in leggen??dickmans schreef:zelfde verhaal, dvd wisselen met een volle bak njet,sanco schreef:Juist. Weet iemand hoe dat zit met de Nederlandse versie?
Hoi Sanco,sanco schreef:ha ha, dat begrijp ik dickmans, maar ik bedoelde eigenlijk welke landen er standaard zijn gecombineerd, met andere woorden, als ik naar Oostenrijk wil moet ik evt thuis al de NL versie er uit halen en de DLD/oostenrijk versie er in leggen??dickmans schreef:zelfde verhaal, dvd wisselen met een volle bak njet,sanco schreef:Juist. Weet iemand hoe dat zit met de Nederlandse versie?
Heb me nooit gerealiseerd dat ik bij een evt. nieuwe met Volvo navi nog terug zou gaan verlangen naar een TT....met andere woorden was nog niet goed geinformeerd.
Ook voor jouw wagen: mooie ride en veel plezier er mee!
Btw hoe staat het met jouw gemiddelde (werkelijke) verbruik?
@Skerkmeester: sterkte met het wachten, ook een dikke bak zeg!
Dank voor je volledige opsomming! met andere woorden, voor een wintersport rit naar Oostenrijk hoef je vanuit Nederland met disc 1 ingelegd niet te wisselen, maar loopt de rit naar de Franse Alpen via Zwitserland... dan wel. tenzij je vooraf disc 3 inlegt. Nou ja, het is niet zo zwart wit als dat ik uit eerdere posts had begrepen en daar ging het me voornamelijk om.dickmans schreef:Hierbij de opsomming met de landen die gecombineerd zijn:
Disc 1: oostenrijk, belgie,tjechie, denemarken, finland, duitsland, italie, liechtenstein, luxemburg, nederland, noorwegen, san marino, zweden, zwitserland, het vaticaan.
Disc2:
andorra, frankrijk, ierland, monaco, portugal, spanje, engeland(UK)
Disc 3: Andorra, belgie, denemarken, frankrijk, duitsland, liechtenstein, luxemburg, monaco, nederland , zwitserland
Disc 4:
albanie, oostenrijk, belarus, bosnie en herzegovina, bulgarije, croatie, tjechie, etsonia, duitsland, griekenland, hongarije, latvia, litouwen, macedonie, moldavie, montenegro, polen, roemenie, servie, slovak republic, turkije, ukraine
Je ziet er zit overlap van landen op de diverse discs, de logica ontbreekt me een beetje, kan hierover ook niks terug vinden.
vwb mijn verbruik, ik zit nu op echt verbruik op 1 op 13,5 na 3500km ik hoop dat dit nog wat beter wordt de opegegeven 1 op 16 ga ik niet halen ben ik bang.
Ja detail niveau is hetzelfde, en als ik naar duistland wil welke van de 3 moet ik er dan instoppen, ik denk even testen met een heeeeeeeeeel klein dorpje in te voerenskerkmeester schreef:Is Nederland op disc 1 en 3 wel hetzelfde qua detailniveau? Duitsland staat zelfs op 3 discs zie ik.
dickmans schreef:heb van de week nog de spatlappen laten monteren, jawel de jaren 70 halfords accesoirres. Maar dus nu van volvo staat erg cool, sluiten fraai aan en hebben dezelfde zwarte kleur als de overige delen. en een zonnebril houder. Ik zou even wachten als ik jou was met de docking viua je iPhone snoertje werkt het goed scheelt je 400 euriskerkmeester schreef:Thanks! Ik ga die sneeuwkettingen ook wel kopen ja. Dakdragers en een dakkoffer heb ik er wel gelijk bij gekocht.
Zit ook nog te denken aan de volgende accessoires: netjes aan de zijkant van de kofferbak, stalen rek in de kofferbak wat je weer omhoog kan klappen(soort hondenrek), fietsendragen van Volvo voor 2 of 3 fietsen, iPod docking in de middenarmsteun zo blijft er wat te wensen over he
Gaaf hoor, lekker rijden in de XC60! Geniet er van! Nou ja, ik kan sinds kort tenminste zeggen dat ik volgende maand hem heb staanWachten duurt lang....