Geplaatst: 24.10.2009 - 22:53
De Xc 70 D5 is getuned.
Echter het slippen van de geartronic 6v zoals eerder beschreven herken ik niet.
Het karakter van de bak is inderdaad wat indirect en dat blijft ook met een tuning zo.
Wel hangt mijn auto meer aan het gas, of misschien beter gezegd heb ik de beleving dat ook onderin de motor/bak directer reageert.
Maar als je gas vol intrapt schiet inderdaad je toerntal omhoog en "beleef" je mogelijk slip omdat die 1600=1800kg toch tijd nodig heeft om op gang te komen.
Daarnaast is je auto ook gemaakt om bertghellingen te nemen, caravans erachter te hangen en totaal gewicht 3600kg omhoog te sleuren.....
Maak me niet zoveel zorgen in vlak nederland en normale rijstijl.
Ik ben tevreden met mijn tuning en het gedrag van de combi onder de motorkap.
Echter het slippen van de geartronic 6v zoals eerder beschreven herken ik niet.
Het karakter van de bak is inderdaad wat indirect en dat blijft ook met een tuning zo.
Wel hangt mijn auto meer aan het gas, of misschien beter gezegd heb ik de beleving dat ook onderin de motor/bak directer reageert.
Maar als je gas vol intrapt schiet inderdaad je toerntal omhoog en "beleef" je mogelijk slip omdat die 1600=1800kg toch tijd nodig heeft om op gang te komen.
Daarnaast is je auto ook gemaakt om bertghellingen te nemen, caravans erachter te hangen en totaal gewicht 3600kg omhoog te sleuren.....
Maak me niet zoveel zorgen in vlak nederland en normale rijstijl.
Ik ben tevreden met mijn tuning en het gedrag van de combi onder de motorkap.