Pagina 2 van 2
Geplaatst: 13.09.2009 - 20:44
door Richard
hehehe, eerst eind van het jaar ff afwachten. We hebben nu alleen de focus nog omdat we het ff met één auto af kunnen ivm zwangerschapsverlof. Het geld van de verkoop van de v70 kan ik op dit moment goed gebruiken in de zaak. Dus eind van het jaar kijken we verder.
Geplaatst: 14.09.2009 - 08:01
door janpie
Ik heb anders veel problemen gehad met mijn classic AWD 97
tussenbak, olie verbruik, rubber probleem, turbo, deuranker gescheurt, noem maar op. En wat dacht je van de Airco... alles stuk 1700€
Geplaatst: 14.09.2009 - 08:05
door Richard
Tsja, is op zich vrij veel. Maar als ik kijk dat mijn V70N aan onderhoud en dingen die stuk gingen dik 2000,- per jaar koste schrik ik nog niet echt.
Geplaatst: 14.09.2009 - 08:11
door janpie
Nou idd.. maar als je elke maand naar de garage moet, dan ben je er snel zat van .
Geplaatst: 14.09.2009 - 08:19
door Oceanracer
Ook bij het nieuwe model moet je geen AWB met Visco-aandrijving hebben, want die redt het ook niet erg lang. En voor wat betreft de verdamper heb je helemaal gelijk; die gaan allemaal lekken. Maar als je nu een classic koopt is de verdamper ondertussen al een keertje vervangen, dus kun je er wel weer even tegen. En van de achterportieren wil de "lederen" bekleding nogal eens willen krimpen, maar verder weet ik geen nadelen van de classic.
Geen gedoe met ETM's, geen uitvallende portiersloten, geen bobbelende lak, vogelpoep-bestendige autolak, veel minder last van sporing en wegverkanting, mooie klassieke uitstraling en nog het onovertroffen heerlijke 5 pitter geluid.
Geplaatst: 14.09.2009 - 10:17
door Bart
Mocht ik ooit mijn lease-auto moeten inleveren, dan ging ik ook zeker voor een mooie V70 Classic. Met de juiste velgen en in de juiste kleur een prachtbak!
Geplaatst: 17.09.2009 - 21:15
door Dieselross
Het blijft toch echt een mooi model.....