Pagina 2 van 2

Geplaatst: 09.11.2009 - 20:32
door marsm104
Klein probleempje dus....

Geplaatst: 11.11.2009 - 18:23
door Bart Giesen
marsm104 schreef:Klein probleempje dus....
Waarop baseer je dat?

Anyway; was de LMM

Geplaatst: 11.11.2009 - 20:49
door Thuurc
Pfoe, vervelend gebeuren! Ik heb zelf de 1.9d 95pk variant, kun je hier ook gewoon de EGR stekker (En welke is dat?) lostrekken? De EGR lekt bij mij, aangezien ik dat onding toch alleen maar vervelend vind ben ik er liever vanaf.

Geplaatst: 15.11.2009 - 14:41
door Bart Giesen
Volgens mij werkt die bij jou op vacuum?...

Geplaatst: 17.11.2009 - 16:20
door Thuurc
Bart Giesen schreef:Volgens mij werkt die bij jou op vacuum?...
Zou kunnen ja, dan valt er niks uit te zetten dus?

Geplaatst: 18.11.2009 - 01:55
door Bart Giesen
Afdoppen!

Geplaatst: 19.11.2009 - 13:05
door potje13
Heb mijn EGR (volvo v40 2001 met 155.000 op de teller) laten reinigen. Hij was erg smerig. Nu draait de motor ook weer een stuk mooier en hij houdt minder in.
Ondingen zijn het. Mijn zus heeft een Fiat Stilo jtd en die had ook zo'n geratel. Haar monteur heeft de EGR ook maar vastgezet/of uitgezet. Motor loopt nu weer als het bekende zonnetje. Plaatsen ze die EGR nog steeds bij alle diesels? :P :P

Geplaatst: 19.11.2009 - 21:41
door sjoerdb
ik denk dat ze nog steeds geplaatst worden, heeft met milieu te maken zeggen ze. alleen ze weten niet dat hij na zoveel km vol en verstopt zit..... en daarna wordt ie juist smeriger. wat dan beter voor het milieu is?