HTC Touch 2 in XC70

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Kitno
Starter

Ik ben 2 weken geleden bij mijn dealer langsgegaan.

Maar er was nog geen nieuwe update. De laatste die ze op dat moment hadden was 04.23_R.

Weet jij wanneer die nieuwe update er zou zijn? Uit je post leid ik af vanaf 1 feb.

tx

Jan
André4x4
2nd Gear member

De dealer heeft de laatste nieuwe BT software geladen (1ste week Feb.). Ik heb geen flauw idee welke versie dat is: ik kan geen versie te voorschijn halen in het menu van de auto en de monteur kon het me ook niet vertellen.

De BT verbinding met mijn HTC touch 2 werkt alleen goed als ik de gegevensverbinding op de telefoon uitzet. Dat betekent geen internet (email, navigatie, weerbericht etc). Als de gegevensverbinding actief wordt (wat in NL regelmatig spontaan gebeurt aangezien ik ook een internet abo heb), dan krijg ik daar geen melding van in de auto. Ik merk dat wanneer ik wil bellen of gebeld wordt: er is dan geen connectie met de auto meer wat betreft spraak en geluid.

Irritant. Ik hoop dat zowel Volvo als HTC hier wat aan doen.
Met vriendelijke drivers groet,

André

Volvo XC70 Summum D5 geartronic MY08
fam, mob. en sec. line, gevent. leer, aut. nivoregel, sub woof, USB/ipod, trekhaak
Land Rover 110V8 Stw , 1985
Harley Davidson Roadster, 1981
Toyota Camry executive, 1998
Land Rover 90V8, 1987
Toyota Landcruiser 2.4TD softtop 1992
Toyota Celica 2.0 GT, 1990
Land Rover SIII 109 Stw, 1981
Kawasaki 900 ninja, 1987
BMW R60/2, 1951
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”