Zit het erop dan zit het erop, het dicht doen is weleens makkelijk, open doen nooit ervaring mee gehad.
Maar zit het er nu wel in, maar staat de optie op <UIT>, of zit het er gewoon niet in bij mij (MY06)?
Wie weet de tijdlijn van deze optie (Bart misschien) bij de diverse modeljaren?
Update:MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
het zit/zat er altijd op, alleen is het voor een aantal jaren gedeactiveerd geweest na eerdergenoemde klachten, doet hij het niet kun je het softwarematig in laten stellen
mijn v50 is van 2004 net als de s40 van bovenaan, is er een foefje om te kijken of het er op zit of niet? op de ab zit vergendel-ontgrendel-panic knop-follow me home knop en de ontgrendel knop van de achter klep.
v50 2.4***** black sapphire metallic-off black dala*****17"; phorbus.--04
v40 desert wind pearl 1.8 2001 (exit) 60-gv-rh
v70 nautic blue metallic 2.5 1998 (exit) tl-rt-01
als je de functie niet hebt, kun je de functie eenvoudig in een softwareaanpassing laten aanpassen? of moet er dan een compleet andere software op? met alle kosten van dien...
Wanneer je met de afstandbediening het raam, en de deursloten per ongeluk activeerde.
Is eigenlijk niets aan de hand, want na ongeveer twee minuten schakelt het systeem automatisch terug
in de vorige situatie, mits er in die twee minuten periode geen deuren worden geopend.
leonboersma schreef:t ziet er ook verdomde stoer uit ...gewoon je ramen op doen van afstand, en HOPPA weer dicht...doet het goed bij de vrouwtjes :bday:
Ooh is dat het Leon ?....... ik dacht dat ze allemaal voor mij kwamen? , is ook op je 31 nog stoer trouwens
Je kan in je boordcomputer bij [menu] en dan [instellingen auto] ervoor kiezen om de opties aan of uit te vinken. In ieder geval in mijn v50 MY09. Dus als deze optie uitstaat, dan klopt het Ivo....
Ben ik dan de enige die deze optie, sinds ik weet dat het kan, gebruikt als alle ramen beregend/mist/sneeuwd zijn en ze dan in 1 maal schoon krijg?? Kromme zin maar jullie weten wel wat ik bedoel..
Een nieuwe eigenaardigheid is dat bij het plaatsen van 2 ledjes in de stadslichten er eentje het niet deed, lampjes gewisseld, weer niet, oude w5w's erin geen probleem.. Wie herkend dit probleem en weet een oplossing, ik denk aan een weerstands verschil tussen gloei en led, maar hoe los je het op..
Jan Peter schreef:Ben ik dan de enige die deze optie, sinds ik weet dat het kan, gebruikt als alle ramen beregend/mist/sneeuwd zijn en ze dan in 1 maal schoon krijg?? Kromme zin maar jullie weten wel wat ik bedoel..
Een nieuwe eigenaardigheid is dat bij het plaatsen van 2 ledjes in de stadslichten er eentje het niet deed, lampjes gewisseld, weer niet, oude w5w's erin geen probleem.. Wie herkend dit probleem en weet een oplossing, ik denk aan een weerstands verschil tussen gloei en led, maar hoe los je het op..
Ledjes zijn plus en min gevoelig, heb je het ledje ook al eens gedraaid in dezelfde fitting?
V50 Momentum2.4140 PK , 170 PKby Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Jan Peter schreef:Ben ik dan de enige die deze optie, sinds ik weet dat het kan, gebruikt als alle ramen beregend/mist/sneeuwd zijn en ze dan in 1 maal schoon krijg?
als ze stevig besneeuwd zijn lazert alle sneeuw naar binnen, ben idd bang dat je daarmee de enige bent
Jan Peter schreef:Ben ik dan de enige die deze optie, sinds ik weet dat het kan, gebruikt als alle ramen beregend/mist/sneeuwd zijn en ze dan in 1 maal schoon krijg?
als ze stevig besneeuwd zijn lazert alle sneeuw naar binnen, ben idd bang dat je daarmee de enige bent
En als ze echt goed bevroren zijn is er ook geen beweging in te krijgen totdat ze beginnen ontdooien
het werkt bij mij open en dicht . open inderdaad met unlock 2de keer lang indrukken. dicht tweede keer lock lang inhouden. ik zal het niet vaak gebruiken maar ach je kan er een beetje mee pochen (showen). dank voor de tip.
v50 2.4***** black sapphire metallic-off black dala*****17"; phorbus.--04
v40 desert wind pearl 1.8 2001 (exit) 60-gv-rh
v70 nautic blue metallic 2.5 1998 (exit) tl-rt-01