Pagina 2 van 2

Geplaatst: 31.12.2005 - 00:22
door Ben
Vooral met deze sneeuw merk je dat zeker. De auto is veel stabieler. Maar verder komen de achterwielen er alleen in extreme situaties bij. Dat merk je in het gewone verkeer eigenlijk niet.
Het is wel lekker dat hij wat hoger is dan een V70. Makkelijker instappen.

nieuwe vragen

Geplaatst: 02.01.2006 - 22:11
door arjen
Ik ben steeds een stapje verder. Het gaat sowieso een s60 worden. Een 2.4 140 pk hoogstwaarschijnlijk.

Ik kom op internet een groot aanbod tegen van s60-ers. Ik zie een aantal met km-standen van circa 70 a 80.000. En ook kom ik er veel tegen die zo'n 120.000 km hebbben gereden. Bouwjaar 2001/2002.

-Wij rijden max 18.000 km per jaar.
-Willen tussen de 10.000 en 15.000 uitgeven.

Wat is wijs, zo'n laag mogelijke km-stand? Of iets meer kilometers. Ik doel dan ook op de vervanging van de distributieriem / beurten etc.
Wij rijden circa 4 a 5 jaar met de auto.

Totaal 4jr x 18.000 = 72.000 km
Totaak 5jr x 18.000 = 90.000 km

Auto zal dus aan het einde tussen de 152.000 en 210.000 km hebben gereden en 9 a 10 jr oud zijn.


Gr Arjen :D

Re: nieuwe vragen

Geplaatst: 04.01.2006 - 21:30
door T5Fred
Ik zou gaan voor iets meer kilometers en dus iets meer opties voor de zelfde prijs. Je kunt altijd probleemloos nog 4-5 jaar met de auto rijden als je hem nu koopt met 120.00kms op de teller. De beurten hou je toch en de distributie kom je in die 5 jaar ook nog wel eens tegen als je hem met 80.000kms koopt. Succes met je beslissing en we zien wel wat het geworden is!

km stand

Geplaatst: 22.01.2006 - 14:25
door hansie
Moet de distibutie riem bij de S60 ook bij max 120.000 of na 8 jaar vervangen worden?
Want dan ben je prijstechnisch in het voordeel met 125.000 en een vervangen riem ten opzichte van een S60 met 100.000 km
waar het feest nog moet plaatsvinden.

of is dit er kort door de bocht?

Geplaatst: 20.02.2006 - 20:57
door Sytse
bij de s60 moet deze om de 8 jaar of 160.000 worden vervangen.