Geplaatst: 28.12.2009 - 13:45
laat mij het is ergens lezen dan.
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
volvo c70 t5 schreef:waar sta dat ::?:Ludo schreef:Officieel mag je het motorvermogen ook niet wijzigen.GekkeBelg schreef:niet in België. Je mag officieel gezien niet aan de remmen komen. Bij de dealer gaan ze dat dus niet doen.
Doen ze bij de dealers toch ook...
Ik zou zeggen ga eens zoeken op het forum. Staat genoeg over geschreven en Google wil misschien ook nog helpen. Veel leesplezier :volvo c70 t5 schreef:laat mij het is ergens lezen dan.
ben jij die ludo van het 850 fotum ofnie.Ludo schreef:volvo c70 t5 schreef:waar sta dat ::?:Ludo schreef: Officieel mag je het motorvermogen ook niet wijzigen.
Doen ze bij de dealers toch ook...
Je kan het allemaal hier vinden: http://www.goca.be
Ja daar ging het ook over.volvo c70 t5 schreef:ja dat is belgie.
Dat heb je goed gezien. :razz:volvo c70 t5 schreef:ben jij die ludo van het 850 forum ofnie.
word jij maar is lit van het 850 forum zou eigenlijk meer mensen moeten doen,daar rijden ze met v70 en 850 met 500 pk en meer ook mensen die daar een bedrijf in hebben en die zegen het zelfde als ik,in nederland mag je je motorvermogen gewoon aanpasen zo lang je die cil inhoud en aantal cil niet veranderd.Wolfs XC schreef:Ik zou zeggen ga eens zoeken op het forum. Staat genoeg over geschreven en Google wil misschien ook nog helpen. Veel leesplezier :volvo c70 t5 schreef:laat mij het is ergens lezen dan.
wil jij je kraag maaker nogLudo schreef:Dat heb je goed gezien. :razz:volvo c70 t5 schreef:ben jij die ludo van het 850 forum ofnie.
Ik heb toch niet gezegd dat tunen niet mag of wel soms :?Wolfs XC schreef:Is zeker wel waar! Motorvermogen mag je niet "zomaar" aanpassen, daar zijn regels voor.volvo c70 t5 schreef:is niks van waar,je mag je motorvermogen gewoon veranderen,alleen als je een 4 cil heb moet het een 4cil blijfen dus je mag er geen 6 cil van maken dan moet die wel naar de rdw.
hier zeg je nog dat het eigenlijk niet mag,owkee je zeg niet zomaar.Wolfs XC schreef:Is zeker wel waar! Motorvermogen mag je niet "zomaar" aanpassen, daar zijn regels voor.volvo c70 t5 schreef:is niks van waar,je mag je motorvermogen gewoon veranderen,alleen als je een 4 cil heb moet het een 4cil blijfen dus je mag er geen 6 cil van maken dan moet die wel naar de rdw.
Excuseer? Onzin? Met een beetje opzoekingswerk komt ge al heel ver. Brembo is 1 van de weinige die de nodige certificaten kan voorleggen.Ludo schreef:Waar haal je die onzin vandaan?. #-oGekkeBelg schreef:Brembo is in belgië 1 van de weinige merken die de originele schijven mag vervangen.
de schijftdiameter staat ergens in je documenten dacht ik, maar dat kan mogelijk ook verschillen van het type wagen en het jaarLudo schreef:Volgens mij niet.bart simpson schreef:mogelijk wel in een COC document
Zelf heb ik wel geen europees coc document (enkel Merk - type en chassisnummer is vermeld), maar wellicht kan iemand met een recentere Volvo dat bevestigen.
zo lang er een tuf keuring of CE keuring opzit mag het gewoon,dat is europees.GekkeBelg schreef:Excuseer? Onzin? Met een beetje opzoekingswerk komt ge al heel ver. Brembo is 1 van de weinige die de nodige certificaten kan voorleggen.Ludo schreef:Waar haal je die onzin vandaan?. #-oGekkeBelg schreef:Brembo is in belgië 1 van de weinige merken die de originele schijven mag vervangen.
de schijftdiameter staat ergens in je documenten dacht ik, maar dat kan mogelijk ook verschillen van het type wagen en het jaarLudo schreef:Volgens mij niet.bart simpson schreef:mogelijk wel in een COC document
Zelf heb ik wel geen europees coc document (enkel Merk - type en chassisnummer is vermeld), maar wellicht kan iemand met een recentere Volvo dat bevestigen.
Ik heb het eens bij onze wetgever opgevraagd. Zoals Bart Simpson al aangeeft, is er wel degelijk een wet voor. Bij een stijging van zoveel procent moet je laten herkeuren. Doe je dat niet, rijd je onverzekerd rond...volvo c70 t5 schreef:is niks van waar,je mag je motorvermogen gewoon veranderen,alleen als je een 4 cil heb moet het een 4cil blijfen dus je mag er geen 6 cil van maken dan moet die wel naar de rdw.
Jazeker onzin.GekkeBelg schreef:Excuseer? Onzin? Met een beetje opzoekingswerk komt ge al heel ver. Brembo is 1 van de weinige die de nodige certificaten kan voorleggen.Ludo schreef:Waar haal je die onzin vandaan?. #-oGekkeBelg schreef:Brembo is in belgië 1 van de weinige merken die de originele schijven mag vervangen.
weet niet waar je heen ga als je naar de dealer ga heb die denk ik een contract met brembo ofzo want is gewoon onzin,elke remschijf van nu voldoet gewoon zo lang je de juiste diameter en dikte heb.GekkeBelg schreef:Excuseer? Onzin? Met een beetje opzoekingswerk komt ge al heel ver. Brembo is 1 van de weinige die de nodige certificaten kan voorleggen.Ludo schreef:Waar haal je die onzin vandaan?. #-oGekkeBelg schreef:Brembo is in belgië 1 van de weinige merken die de originele schijven mag vervangen.
de schijftdiameter staat ergens in je documenten dacht ik, maar dat kan mogelijk ook verschillen van het type wagen en het jaarLudo schreef:Volgens mij niet.bart simpson schreef:mogelijk wel in een COC document
Zelf heb ik wel geen europees coc document (enkel Merk - type en chassisnummer is vermeld), maar wellicht kan iemand met een recentere Volvo dat bevestigen.