Maar ik begrijp je wel. het zal toch een goede reden hebben, want ze zetten er natuurlijk liefst zo snel als mogelijk zoveel mogelijk weg.
Sterkte en het komt alsnog goed !
elvis21 schreef:@Sanco,
Ik bedoel dat het voor een XC60 niets bijzonders is. Op zich is een XC60 al bijzonder genoeg. Volgens mij heeft de door mij bestelde XC60 geen aparte opties voor een XC60 die zo'n lange levertijd rechtvaardigen.
Ik ben erg nieuwsgierig wat de reden is. Ik heb de xc60 rondQuido schreef:Wij hebben onze xc60 D3, summum, black, xenon, parkeersensoren v+a, getinte ruiten en verwarmde zetels, op 25.06.2010 besteld, levering zou einde september zijn. Vandaag zei de dealer dat de levering einde oktober gepland staat. De reden van uitstel laat hij me nog weten
Niet zeker , mijn bestelling van een D3 AWD GT van 03.08 is voorzienbart simpson schreef:bestel je vandaag heb je hem vroeg november (ruim voor week 46)
Dat klopt, dat is nu in België en Duitsland al het geval. Blijkbaar geldt dat niet voor elk land.Zouf schreef:Niet zeker , mijn bestelling van een D3 AWD GT van 03.08 is voorzienbart simpson schreef:bestel je vandaag heb je hem vroeg november (ruim voor week 46)
voor levering einde november (productie Kw 46) . Bestelling van nu zijn voor levering januari.