Nieuwe C30, we hebben hem eindelijk!! (foto's pg2)

De opvolger van P1800 en 480
Munchie
2nd Gear member

We zijn daarnet eens langs de garage gegaan... Het was helaas een "gewoon" witte C30 die er stond, maar wel een heel mooi exemplaar met de atreus velgen.

Nu hebben we ook een meer concrete datum voor de levering gekregen. Normaalgzien zou die voorzien zijn tussen 25 maart en 1 april.

>> Dus nog 2 weken te gaan!!!<<
tette
2nd Gear member

In sint-niklaas staat er links van de toonzaal een cosmic witte met de freja velgen op en java bodykit.Gr.
Munchie
2nd Gear member

tette schreef:In sint-niklaas staat er links van de toonzaal een cosmic witte met de freja velgen op en java bodykit.Gr.
Jammer dat het net iets te ver is, en helaas moet ik ook niet meteen in die regio zijn. Mocht je er ooit nog eens passeren mag je gerust wat plaatjes schieten en hier posten.
Munchie
2nd Gear member

Man, man, man! Wat 'n dagje!

Vorige zaterdag zijn we rond sluitingstijd even met de fiets langs de Volvogarage gepasseerd. De verkoper kwam toevallig net buiten en zei dat er nog geen nieuws was van onze wagen, maar dat ze wel op schema zitten, alles ging verlopen zoals afgesproken.

Toen we wat verder reden viel m'n oog op een garagepoort met ruitjes waarachter allemaal nieuw geleverde volvo's staan. En wat zag ik daar staan... een cosmic white C30. Wij dachten: "Ja, dit kan onze wagen niet zijn, dat zou de verkoper toen wel verteld hebben dat ie net binnen was gekomen..."

Normaalgezien was de levering van onze C30 ten vroegste uitgerekend voor vandaag. We hadden sinds zaterdag niets meer van de dealer gehoord. Dus heb ik deze vooravond zelf eens gebeld.
Onze wagen zou maandag 29maart binnenkomen, maar de papieren waren wel al bij de dealer toegekomen.

Vijf minuten later gaat de telefoon opnieuw, het is de volvodealer. Er was een vergissing, de wagen is al binnengekomen, en de papieren ook. De wagen is zelfs al klaargemaakt voor aflevering. En als puntje bij paaltje kwam, is het die cosmic white C30 die we zaterdag nog hadden zien staan...

Blijkbaar hebben ze daar toch wel wat communicatieproblemen bij de dealer!? Zaterdag zei men dat er nog geen nieuws is van de wagen, terwijl hij al van de donderdag geleverd was. En vandaag moet ik nog zelf bellen om dan te horen dat de wagen al klaarstaat!
Ik vraag me eigenlijk af wanneer ze me zouden opgebeld hebben als ik vandaag zelf niet had gebeld!?

Helaas kunnen we ons niet eerder vrijmaken dan volgende week zaterdag om de wagen op te gaan halen, wat ik echt jammer vind! Nog een week wachten!
Exeres
6th Gear member

Auwtch..da's echt wel vervelend! Ben al eens in St Niklaas gaan kijken, en da's echt wel een prachtige kleur hé!
Maarten

Volvo V60

Volvo V50
Volvo 940
Pé Daelemmer
2nd Gear member

Munchie schreef:Man, man, man! Wat 'n dagje!

Vorige zaterdag zijn we rond sluitingstijd even met de fiets langs de Volvogarage gepasseerd. De verkoper kwam toevallig net buiten en zei dat er nog geen nieuws was van onze wagen, maar dat ze wel op schema zitten, alles ging verlopen zoals afgesproken.

Toen we wat verder reden viel m'n oog op een garagepoort met ruitjes waarachter allemaal nieuw geleverde volvo's staan. En wat zag ik daar staan... een cosmic white C30. Wij dachten: "Ja, dit kan onze wagen niet zijn, dat zou de verkoper toen wel verteld hebben dat ie net binnen was gekomen..."

Normaalgezien was de levering van onze C30 ten vroegste uitgerekend voor vandaag. We hadden sinds zaterdag niets meer van de dealer gehoord. Dus heb ik deze vooravond zelf eens gebeld.
Onze wagen zou maandag 29maart binnenkomen, maar de papieren waren wel al bij de dealer toegekomen.

Vijf minuten later gaat de telefoon opnieuw, het is de volvodealer. Er was een vergissing, de wagen is al binnengekomen, en de papieren ook. De wagen is zelfs al klaargemaakt voor aflevering. En als puntje bij paaltje kwam, is het die cosmic white C30 die we zaterdag nog hadden zien staan...

Blijkbaar hebben ze daar toch wel wat communicatieproblemen bij de dealer!? Zaterdag zei men dat er nog geen nieuws is van de wagen, terwijl hij al van de donderdag geleverd was. En vandaag moet ik nog zelf bellen om dan te horen dat de wagen al klaarstaat!
Ik vraag me eigenlijk af wanneer ze me zouden opgebeld hebben als ik vandaag zelf niet had gebeld!?

Helaas kunnen we ons niet eerder vrijmaken dan volgende week zaterdag om de wagen op te gaan halen, wat ik echt jammer vind! Nog een week wachten!
Heb iets dergelijks meegemaakt, met dezelfde dealer. Het was van: hij is er, hij is er niet, hij is er, hij is er niet, hij is er maar er is een probleem met de velgen. Wat bleek bij de aflevering, er stonden er twee, net dezelfde. En blijkbaar stond de eigenaar van de andere samen met mij in de DIV, nummerplaat scheelde slechts een paar nummers.

Weet dat die mannen enorm veel wagens hebben verkocht in januari/februari, 30, 40 stuks in een weekend was geen uitzondering.
Munchie
2nd Gear member

[quote="Pé Daelemmer]
Heb iets dergelijks meegemaakt, met dezelfde dealer. Het was van: hij is er, hij is er niet, hij is er, hij is er niet, hij is er maar er is een probleem met de velgen. Wat bleek bij de aflevering, er stonden er twee, net dezelfde. En blijkbaar stond de eigenaar van de andere samen met mij in de DIV, nummerplaat scheelde slechts een paar nummers.

Weet dat die mannen enorm veel wagens hebben verkocht in januari/februari, 30, 40 stuks in een weekend was geen uitzondering.[/quote]

Ik heb er ergens wel begrip voor. Maar als ik nu twee dagen eerder had geweten dat de mijne binnen was, dan reed ik er morgen al in rond...
Munchie
2nd Gear member

Ik ben deze middag naar de dealer geweest om de papierhandel wat te regelen.

Uiteraard ben ik de wagen zelf ook eens gaan opzoeken, en speciaal voor jullie een foto'tje!

Afbeelding

Dit is 'm dan! Volgende week zaterdag mogen jullie zich aan een hele lading verse foto's verwachten!
Paul
Geartronic member

Schitterend!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Munchie
2nd Gear member

Morgen is het eindelijk zo ver!!
D-Funk
3rd Gear member

Munchie schreef:Morgen is het eindelijk zo ver!!
En? Heb je vannacht kunnen slapen? :-p
Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..
Munchie
2nd Gear member

D-Funk schreef:
Munchie schreef:Morgen is het eindelijk zo ver!!
En? Heb je vannacht kunnen slapen? :-p
Het slapen zelf ging nog goed, maar het wachten vandaag om naar de dealer te gaan was naar het einde toe toch wel lastiger!
Munchie
2nd Gear member

We hebben hem eindelijk!!

Hier zijn de beloofde foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben er vandaag nog niet zo veel mee kunnen rijden. Na het nemen van de foto's begon het algauw te regenen... Maar morgenvroeg vertrekken we voor een dagje naar de Ardennen, we gaan de wagen eens goed gaan inrijden!

Voor maandag hebben we al een tripje naar Cap Gris Nez gepland! Fun, fun, fun!

Ik ben benieuwd aan welk verbruik ik morgen zal zitten!

Er moeten natuurlijk nog wat dingen veranderd worden:

- Elandstickers, asap!
- Deurtredestickers
- Alu pedalen
- Vaste kofferplank
- Wat grotere velgen zouden ook niet misstaan. Bijvoorbeel Zaurak diamond cut of een setje Freja's. Maar dit is nog niet voor meteen...
Pé Daelemmer
2nd Gear member

Nu had ik echt gedacht dat ze die combinatie van nummerplaat niet zouden gebruiken.
D-Funk
3rd Gear member

Wat een mooie wagen! Ik vind de kleur erg mooi staan!
Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Pé Daelemmer schreef:Nu had ik echt gedacht dat ze die combinatie van nummerplaat niet zouden gebruiken.
die 431 kan idd echt niet
Volvo for life
mad
6th Gear member

Prachtige wagen! Maar die kentekenplaat kan kleine aanrijdingen veroorzaken... :la: ´k Zou absoluut een andere eisen!
XC70 D5 2009 Ocean Race
945i
8th Gear member

Afbeelding

Keurige organisatie..

Nette C30!
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Net zoiets als de Katholieke Universiteit Tilburg?
Volvo for life
Paul
Geartronic member

Mooi hoor! En je vriendin zal wel blij zijn met het kenteken :-)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Plaats reactie

Terug naar “C30”