HU-603 USB-kabel ?

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
peter d
3rd Gear member

Ik heb die fm transmitter gekocht !! Prima geluid, wel iets mindere geluidskwaliteit bij harder volume maar het kan er zeker mee door!! ;-)
Jongens, bedankt voor informatie ! Ik ben geholpen ;-))
In bezit :

Volvo S60 2.4 aut. drivers edition II, high performance audio + rti, 18"dezent tx, xenon, imola sportleder.

Suzuki Swift Shogun 17"piano black spaak wheels, pianolak dakspoiler, pianolak a-stylen, sierstuk. ( auto vrouw )

Niet meer in bezit :
Volvo S60 2.4 BSR intro edition, high performance audio, tethys 17"+ Heico Volution X 17".
Volvo V40 1.8 Phase II Dynamic+Spoiler-line. 2002 climate controle, cruise-controle, org.bassbox, HU-655 audio, blokgrille, xenon, roofrail, summer 17"; Bellini multiespaak wheels, Winter: 15' Orbit . ( auto vrouw )
Bobbl
3rd Gear member

peter d schreef:Zo, dat zijn een aantal antwoorden.

Wat evt. ook kan:

Parrot mki9200.
Die sluit je tussen de orginele audio bekabeling. LET OP: je hebt wel een speciale stekker nodig !! display monteer je op een zichtbare plaats en de USB kabel, iPod kabel kan je vanaf de achterkant vd audio naar het dahboardkastje laten lopen.
Speciale kabeltje is bij de betere audio leverancier te krijgen, bijv. Car-Dynamics.
Kosten...ca. parrot + kabeltje 220 euro incl btw ?
1. muziek via usb of iPod
2. bluetooth verbinding met je mobiele telefoon.

Is een idee toch ?? Iemand ervarig mee ?? ;-)

Ik ga er morgen 1 inbouwen, enne ik had hem voor 176 euro incl kabels voor de s60! enne nog thuisgestuurd ook nog
Five keeps you alive!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
Bobbl
3rd Gear member

Zow, vanmorgen de parrot 9200 aangesloten en hij doet het perfect!
En als je een beetje rommelt met de afstellingen van de equalizer, dan krijg je een heel redelijk muziek geluid via de usb ingang.
Mooi apperaat en je hoeft geen kabeltje te knippen, allemaal plug en play, met de orginele stekkers. alleen de permanente + en de geschakelde + zaten bij mijn set omgedraaid, maar goed da`s een kleinigheid, maar wel opletten daarmee anders trekt die je accu leeg.
Five keeps you alive!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
dieselpower
4th Gear member

Ik heb dit topic een beetje gevolgd en heb vandaag ook zo'n FM transmittertje gekocht.
Ik had er niet te hoge verwachtingen aan gesteld maar het functioneren valt tot nogtoe behoorlijk mee. Het FM transmittertje wat ik heb gekocht kun je qua frequentie instellen vanaf 78.6 t/m 108 mHz. Ik gebruik nu deze laatste en ik moet zeggen dat ik regio helmond/eindhoven storingsvrij rond kan rijden.
Natuurlijk is de geluidskwaliteit niet die van een digitale radio met een goede versterker erachter maar het valt me 100% mee. Een beetje friemelen met de geluidsinstellingen en het klinkt vrij redelijk. Ik hoop dat het voor de vakantierit net zo goed storingsvrij functioneert als dat het nu gaat, dat is/was de bedoeling van de aanschaf. Ik heb geen carkit en wel een Hu1205, dan zijn de mogelijkheden om eenvoudig (en low-budget) wat MP3tjes te spelen vrij beperkt, maar zo gaat het iig wel.
Henk Mensink
Starter

Ik heb laatst bij Conrad (internet) een FM-transmittertje gekocht, is dacht ik op dit moment ook te krijgen bij Plentyparts. Kost ongeveer een tientje. Heeft geen AB, dus is het een andere dan die van de Action. Mijn bevindingen:
Werkt prima. Zender is keurig stabiel, heeft ingang voor SD (max. 2GB, geen SDHC), USB en audio (bv. MP3 speler). Zendfrequentie is instelbaar. Heeft een display, maar dat is voor hele goeie ogen. Kan één voor één en random afspelen, en, niet onbelangrijk, onthoudt na uitschakelen waar hij ook alweer was gebleven, zodat je je niet hoeft te ergeren dat het ding na inschakelen steeds opnieuw begint (zoals bv. sommige fotolijstjes waar je helemaal gek van wordt). Geluid is inderdaad wat aan de zwakke kant, nou ja who cares? Ik heb een paar honderd nummers op een SD kaartje gezet, het ding staat continu aan, en als de gewone zenders niet bevallen luister ik daarnaar. Ook fijn voor straks op vakantie! De naam van het beestje is: Renkforce FM-16.
abbabak1
4th Gear member

Ik vind de transmitter onvoldoende, ik ga nooit een Apple ding kopen en kom er derhalve nog steeds niet uit...ik heb overigens in mijn Saab cabrio zo'n fm tranmitter in de coax kabel ingebouwd. Maar in de Volvo is het geluid te mooi om hetzelfde te doen ;D

Ik heb een 04 RTI en een HU803 zonder CDwisselaar dus daar kan ik wat met een emulator doen.

Ik wil een simpele MP3 speler aansluiten en/of mijn HTC Kaiser eraan hangen. Video voorbereiding kan leuk zijn voor later.

Maar deze dingen worden alleen met de imiv voor apple aangeboden en ik wil niet betalen voor wat ik niet ga gebruiken...en wel voor die dingen die werken 8)
soon: Scheafler Bio Hybrid
KTM Macina Sport 9
Smart cabrio 451 ed, 2012 battery owned
V60 d6, 2015, summum, glasdak, trekhaak
BMW F800GS te koop
https://photos.app.goo.gl/KWgEiAxusqSjd3zG9
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Hi,

Dan wellicht een aux adapter?
Dan heb je een goede ingang en kun je aansluiten wat je wilt!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
pattt1
1st Gear member

@volvotech. Dus als ik het goed begrijp kan ik met een imiv via zijn AUX ingang met een adapter een usb stick eraan hangen? Dat werk dan zonder problemen en heb ik geen ipod nodig? Ik kan dan direct de MP3 file afpelen vanaf mijn usb stick?
Paul
Geartronic member

Een USB stick kan volgens mij niet zelf muziek afspelen. Volgens mij niet, wat Volvotech bedoeld is elke mp3 speler omdat je een AUX ingang hebt, dat is een mini-jack AUDIO ingang of twee tulpjes kan ook.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
M@rcel
6th Gear member

abbabak1 schreef:ik ga nooit een Apple ding kopen
Dat zeg ik ook altijd, maar de veelgeroemde geluidskwaliteit en het bedieningsgemak van de iMIV hebben me (gelukkig) toch doen besluiten om voor een iMIV/iPOD combinatie te gaan. De iPOD heb ik speciaal hiervoor tweedehands op Marktplaats gekocht. Het is een iPOD mini met versleten accu voor 12,50 Euro (inkl. verz.). Nieuwe accu uit China voor 4,5 Euro (inkl. verz.). Geheugenupdate van 4 naar 8GByte gedaan uit de rommelbak. Was ik voor twee tientjes klaar :)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Idd, aux ingang is RCA (tulp, wit/rood) aansluiting.
Daar kan verloopkabeltje aan naar minijack (hoofdtelefoonaansluiting).
www.volvotech.eu

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
abbabak1
4th Gear member

VolvoTech schreef:Hi,

Dan wellicht een aux adapter?
Dan heb je een goede ingang en kun je aansluiten wat je wilt!
Sorry, ik moet notificaties eens aanzetten want ik zie door de bomen anders het bos niet meer....

Nee, ik verwacht dat ik een aux adapter heb. Heb ook nog geen cijfers van mijn RTI. Maar omdat ik e.e.a. uit 2004 verwacht zal het wel niet...

Zou deze dan achter aan de radio hangen of bij de RTI te vinden zijn ? Ik heb zelfs tv in het systeem alleen rij ik meestal als ik ermee speel :D

Overigens voor mij geen Ipod, het gaat nl niet om de muziek maar vooral om navigatie op mijn telefoon. Tomtom werkt daarop super en ik kan makkelijk muziek afspelen en tegelijk TT horen/geotracking doen enz..

Voor de toekomst, die er nu al is, zouden de IMIV mensen(of een ander) ook een android/windows mobile hdmi aansluiting voor de RTI moeten bouwen...
KTM Macina Sport 9
BMW F800GS te koop
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

2004 HU heeft GEEN aux.
TV doet het niet meer in NL, waar speel je mee dan?

AUX ingang prima mogelijk (ook voor TomTom).

Groet
Bob
www.volvotech.eu

abbabak1
4th Gear member

Oeps, sorry Bob, EEN aux had GEEN aux moeten zijn. Maar die wil ik wel ! Is er verder nog iets met al dat spul te doen en wat raad je me dan aan ?
KTM Macina Sport 9
BMW F800GS te koop
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Maar wat wil je dan precies? Begrijp het niet helemaal, geen iPod, geen aux...
www.volvotech.eu

abbabak1
4th Gear member

Jahaaa, sorry, ik heb de vorige post aangepast...
Ik wil eerst een directe aux zodat ik een minijack kan aansluiten en over de HU kan afspelen.

In de toekomst hoop ik dan alles aan te kunnen sturen zodat ik net als bij de Ipod en Imiv beeld, geluid en aansturing over mijn HU/RTI kan gebruiken...

Dat zal nog wel even duren voordat zoiets op de makt komt en tegen die tijd hebben de meeste smartphones een HDMI aansluiting...
KTM Macina Sport 9
BMW F800GS te koop
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Ok, dus wel aux ;-)
Die is wel beschikbaar hoor:
http://www.volvotech.eu/product_info.ph ... cts_id/128

Wel even aangeven dat je DVDRTI hebt, dan krijg je de goede stekkerset erbij.
www.volvotech.eu

abbabak1
4th Gear member

Nou, ik heb het nog niet gevonden maar weet nu ongeveer wat ik zoek:
optie 1: Circa €100 om SD af te spelen, usb en mini-jack voor mijn wm6 smartphone. Wellicht doet de usb ook nog de smartphone voeding...
Geen ID3 maar standaard veel songs en goed geluid.
http://rover.ebay.com/rover/0/e11030.m4 ... ADE%3A1123

optie 2: Mijn TV werkend krijgen wellicht via dvb-t, mijn RTI upgraden en de mogelijkheid om een HDMI aan te sluiten en dat dan inclusief optie 1.
Dit is wat ik nog niet gevonden heb
KTM Macina Sport 9
BMW F800GS te koop
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

www.volvotech.eu

abbabak1
4th Gear member

Nee, de combinatie met een SDkaart is belangrijk. Zeker bij korte stukken weet ik dat ik de telefoon niet aan sluit en danis 4Gb SD kaart eenuitkomst.
Dit alles omdat ik niet wil gaan voor de optie koop een Ipod om MP3 te horen.
KTM Macina Sport 9
BMW F800GS te koop
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”