De vele kleine stukjes van stuk gereden ijs die dan 's avonds weer aanvriezen , opnieuw stuk gereden worden en weer aanvriezen tot harde stukken ijs zijn minder verstorend qua grip en stabiliteit.
V70/2.4D/2003 schreef:Dat is wel grappig. Ik heb dus ook de snowtracs met 6mm profiel en had achter minder dan 3mm profiel. Bij de wissel zijn die banden vervangen voor nieuwe. De michelins hebben achter 6mm profiel en voor zijn ze nieuw. Bandenspanning heb ik staan op de voorgeschreven 2,6 bar en de auto heeft 151.000 km gelopen.
Het kleine beetje trilling wat hij nu nog heeft is, volgens de chefwerkplaats van de dealer, een "produkteigenschap". De mijne is helemaal origineel zoals afgeleverd door de fabriek, dus geen tuning, geen andere maat banden, geen andere velgen. Het zal dus wel aan de snowtracs 3, stalen velgen en wieldoppen gelegen hebben waardoor de extra trilling is ontstaan. Althans, dat is mijn simpele conclusie.
toppertje schreef:en dan een ander met jou probleemNoof schreef:of misschien eens kijken wat er gebeurd als ik ze op marktplaats zet. Als iemand ze wil kopen doe ik ze weg.
opzadelen?