Helaas niet alle benzine motoren hebben deze ook.jpwg001 schreef:Een EGR heb je alleen in een diesel?
Maar omdat benzinemotoren niet roeten , vervuild deze minder.
Helaas niet alle benzine motoren hebben deze ook.jpwg001 schreef:Een EGR heb je alleen in een diesel?
brand weer schoon?Dieselross schreef:Hij brandt vanzelf weer schoon, mijn EGR is nu een paar duizend km afgesloten en het rijdt goed, alleen het motormanagement lampje brandt steeds. Heb ook een 2.5D uit 1999. Ik zoek nog een manier om het lampje uit te krijgen.
Zou er nu niet één van de volgende Forumsponsor dit kunnen oplossen voor een redelijke prijs?Dieselross schreef:Het lampje softwarematig uit laten zetten is best prijzig...
Dit vind ik een knullige gedachte.Dieselross schreef:Misschien wel, maar de EGR afdoppen kun je zelf. Om nu te betalen voor zo'n knullig lampje... ik denk dat ik hem er helemaal maar uit haal.
Dieselross schreef:Als er bij zo'n oude diesel iets mis is merk je het toch zonder dat lampje ook wel?
En ik dacht, dat ik wel eens iemand tegen de schenen schopte....toppertje schreef:ja,je merkt het vanzelf. ](*,)