Pagina 2 van 2

Geplaatst: 02.02.2006 - 17:23
door roever
Is er niemand met Vadis die dat voor je kan opzoeken? Mijn exemplaar is helaas overleden dus ik kan het niet meer installeren.

Geplaatst: 02.02.2006 - 17:37
door Remy_W
Wat is Vadis?
Ik neem aan een programma, dat de onderdelen of de fouten weergeeft bij het invoeren van de foutcode ofzo?

Geplaatst: 02.02.2006 - 17:42
door roever
Sofware die de dealer gebruikt / gebruikte waarin de oude handboeken zijn opgenomen (en nog veel meer, handig programma)...

Geplaatst: 03.02.2006 - 13:26
door Michel740Turbo
Had ik maar vadis....

Maar gister via het test systeem van de door drie keer op het knopje te drukken gekeken of er brandstof in het systeem komt.. ik hoor alles werken behalve als de injector moet werken een iri fluitje.
Dus eerst gekeken of de veer van drukregelaar naar de hell is...nope en zelfs brandstof onderdruk, ok brandstofpomp is dus goed dan maar een andere injector...
!Bingo :cheers: !!!
Gelijk aanslaan ..wel niet van harte maar hij sloegaan...
Ik ga zo even kijken wat een nieuwe kost want dit was mijn oude die lekt of zo iets want hij komt niet boven de 5000 toeren in de derde versnelling en stink bij het starten naar benzine...

Leer moment: koop nooit of neem nooit een gebruikte injector :oops:
Best vaag dat die dingen kunnen sneuvelen en dan met zo'n storing als ik had.

Geplaatst: 03.02.2006 - 17:43
door roever
Nou in ieder geval mooi dat je 440 het weer doet.... En dat ie blijkbaar toch niet jalours was op de 340! :D

Geplaatst: 03.02.2006 - 23:33
door Michel740Turbo
Geluukig wel heb hem vorige nacht even getest hoe hij reed ...maar dat was dus veruit K.T kwam niet boven de 160 km uit :x
Dus moet nog even een nieuwe score. en gelijk maar mijn drukventiel compleet vervangen zag er niet fris meer uit.

Verder bedank ik iedereen die mee gedacht heeft, stom dat ik hier over heen gekeken heb, al verwacht je niet dat je injector sneuvelt terwijl je er wel mee kan rijden :roll:

Geplaatst: 04.02.2006 - 00:21
door Ramon&Ramon
Brandstof druk moet zijn rond de 2.5
als je het vacuumslangetje van de injectorrail los haalt,dus van de drukbegrenzer,komt er dan benzine uitlopen,zoja,dan is deze lek.
Dan heb je geen druk op je injectoren,het wordt dan regelrecht weer terug gevoerd naar de tank.
Wat regelmatig ook voorkomt ,is de contactslot schakelaar.

Geplaatst: 04.02.2006 - 09:21
door Guestuser
michel,
als je ook vadis hebben wil dan moet je even op marktplaats kijken
er staat bij volvo onderdelen nog een dvd van te koop ;)

grtzz eddie

Geplaatst: 04.02.2006 - 15:37
door Michel740Turbo
Ramon&Ramon schreef:Brandstof druk moet zijn rond de 2.5
als je het vacuumslangetje van de injectorrail los haalt,dus van de drukbegrenzer,komt er dan benzine uitlopen,zoja,dan is deze lek.
Dan heb je geen druk op je injectoren,het wordt dan regelrecht weer terug gevoerd naar de tank.
We praten hier over monopoint dus geen rail.

En zoals eerder gezegt is het probleem opgelost :D

Geplaatst: 04.02.2006 - 18:07
door Ramon&Ramon
Dat is mooi dan!

Geplaatst: 06.02.2006 - 19:35
door Johan Braziltraveller
He Michel de injector dus, daar waren wij met mijn auto ook zo'n beetje op uitgekomen, ik zal de garage vragen om hier eens naar te kijken en er dan maar een nieuwe in te plaatsen. Mits ik tijd heb om de auto weg te brengen...

Geplaatst: 07.02.2006 - 08:05
door Michel740Turbo
Lijkt mij geen slecht idee.... was vergeten het even door te spelen nar je ben ook druk bezig met zweden en de 340 8)