Pagina 2 van 3
Geplaatst: 22.01.2006 - 20:11
door Bover
joost schreef:Zou hij de bestelling van die Audi nu ongedaan maken en toch weer voor een Volvo kiezen?
Joost
Ha ha, een beter reclame kan VOLVO zich niet voorstellen. Zouden ze die chauffeur misschien..........??
Wat ben ik blij met mijn D5...Volvo for life is hier heeeel letterlijk.
Blij dat ik volvo rij hoor\
bob
Geplaatst: 22.01.2006 - 23:43
door volvoruud
Bover schreef:joost schreef:Zou hij de bestelling van die Audi nu ongedaan maken en toch weer voor een Volvo kiezen?
Joost
Ha ha, een beter reclame kan VOLVO zich niet voorstellen. Zouden ze die chauffeur misschien..........??
Wat ben ik blij met mijn D5...Volvo for life is hier heeeel letterlijk.
Blij dat ik volvo rij hoor\
bob
.
Het leuke is: Volvo zelf zal hier nooit van profiteren kwa reclame! Dat was bij dat ongeluk met ons prinsje ook niet het geval toen hij geplet werdt tussen de vangrail en de vrachtauto met de Volvo 850

Geplaatst: 22.01.2006 - 23:45
door arnoud
Profiteren wel, adverteren niet lijkt me?
Geplaatst: 23.01.2006 - 06:36
door joost
Dat heet free publicity, om maar eens een goed oud-Hollands begrip te gebruiken
Joost.
Geplaatst: 23.01.2006 - 19:28
door Bover
Nou ja maar vandaag wel de opmerking""Heb jij ook zo''n tankbestendige auto.
Nou we laten het er maar bij.
Geplaatst: 23.01.2006 - 19:33
door Hans
Hij stond vandaag uitgebreid in het Eindhovens Dagblad, en weer met alle lof voor Volvo!!
De man van een collega van mij was OVD van de brandweer bij dat ongeval. Hij heeft toch wel geluk gehad, de ruiten waren een voor een aan het knappen en de bijrijdersplek was er al niet meer :?
En er was constant de dreiging dat de tankauto zou scheuren zodat er een paar duizend liter vloeibare stikstof (= -180 graden) de V70 zouden inlopen.........
Hij is er net op tijd uitgekomen. Neemt niet weg dat hij met een willekeurige andere auto minder geluk zou hebben gehad.
Geplaatst: 23.01.2006 - 20:22
door volvoruud
arnoudh schreef:Profiteren wel, adverteren niet lijkt me?
Dat bedoel ik

max daklast V70, hier de oplossing??
Geplaatst: 24.01.2006 - 16:14
door Henk
Eu, ik snap het FF nie :?:
ff rekenen :roll:
40 ton stikstof of te wel = zo'n 50 ton lucht
( lucht bestaat toch uit zo'n 79-80% stikstof en 20-21 % zuurstof)
oke, als je in een schone omgeving woont
Dus eu.......
lucht weegt toch niks zegt men altijd !!
dus 50 ton lucht weegt ................... ja, niks dus
Hij heeft dus gewoon marzel gehad dat het stikstof was en geen vrachtwagen met zand of beton
zo je ziet simpel rekensommetje, of toch nie?
oplossing is dijkwijls simpel zoals jullie zien,
Henk.
Geplaatst: 24.01.2006 - 16:17
door Hans
Heb je wel eens van vloeibaar stikstof gehoord...dat weegt gewoon plusminus een kilo de liter
Geplaatst: 24.01.2006 - 16:26
door menjo
Lucht weegt wel wat hoor, alleen vacuum is gewichtloos, maar dat is dan weer niets

gewicht lucht?
Geplaatst: 24.01.2006 - 16:34
door Henk
vacuum gewichtloos???
als ik een stukje vlees van een pond, vacuum laat verpakken weegt het toch nog steeds een pond :roll: :roll:
snap het nou helemaal nie meer
Henk
gewoon in een grappige bui

Geplaatst: 24.01.2006 - 16:36
door arnoud
Laten de vrouwen dat maar niet horen, voor je het weet laten ze zich helemaal vacuum trekken... :oops:
Die V70s kunnen ook niet veel hebben zeg... laten zich van de weg drukken door een auto vol lucht...
Geplaatst: 24.01.2006 - 16:42
door Hans
Die V70s kunnen ook niet veel hebben zeg... laten zich van de weg drukken door een auto vol lucht...
.....vloeibare stikstof jongens...vloeibaar
daklast
Geplaatst: 24.01.2006 - 17:21
door Henk
Arnoudh,
wat die vrouwen betreft, ik heb een leuk filmpje geplaatst
bij topic "de film van ome willem"
die vrouwen moeten trouwens niet vacuum .............. worden, maar die kerels

in het filmpje kan je zien hoe! die probeert daar een "pook"op vacuum te trekken :twisted: :twisted:
enne Hans,
natuurlijk is er zoiets als vloeibare N2, t'is alleen mare....................
ook ik werk wel eens met N2 zowel in damp als vloeibaar( met N2-verdamper) en wat vacuum betreft, ik werk dagelijks met processen met een druk van 5-15 mbara ( absoluut dus !!) deze drukken worden gebruikt voor kookpuntverlaging!!
ik heb wel enige technische kennis met het werken met onderdrukken (mbara) en N2 etc.etc procestechniek he
Henk.
p.s. was wel leuk bedacht vond ikzelf :roll:
Geplaatst: 24.01.2006 - 19:11
door Battlecruiser
menjo schreef:Lucht weegt wel wat hoor, alleen vacuum is gewichtloos, maar dat is dan weer niets

Maar dan is het ook geen lucht meer...
Geplaatst: 24.01.2006 - 19:18
door Summum
Hoe zit het eigenlijk met het soortelijk gewicht van gebakken lucht?

Geplaatst: 24.01.2006 - 19:19
door Ben
Jongens jongens, nou snap ik hoe jullie aan die aantallen berichten komen.
gaan we weer ON TOPIC ! :twisted:
Geplaatst: 24.01.2006 - 20:34
door Hans
Ach ja, ik gebruikte vloeibaar stikstof om wratten weg te vriezen :twisted: :twisted:
Nu alleen nog maar in de N2O vorm om kindjes kort te krijgen
Geplaatst: 24.01.2006 - 20:38
door Ben
Vrienden, dit gaat nergens meer over. Het lijkt de scheikundeles wel. En dat hoort dan in de OFF TOPIC rubriek.
Geplaatst: 24.01.2006 - 20:41
door Hans
Sorry Ben, je hebt gelijk. Er wordt uit de doeken gedaan wat er allemaal met de inhoud van die tankwagen zou kunnen zijn gebeurt...
Die man stond vandaag geloog ik weer in de krant..wel een beetje mediageil lijkt mij :roll:
En het leuke is, Volvo zegt niets..(maar gniffelt stiekum wel denk ik)