Daarom heb ik ze zonder turbojpwg001 schreef:Die 5-pitter geeft zo veel meer karakter... heerlijk. Soms vind ik het zonde dat er een turbo meefluit, heel soms dan...

...tuftuf schreef:Inderdaad als je maar tevreden bentwij zijn super tevreden met onze C70 T5. En weer cabrio weer vandaag!!!
zo'n Aygo trekt wel he?liquid_force schreef:momenteel heb ik echt het probleem: met welke ga ik rijden?
Dan is de c70 ideaal voor mijn ouders. In hun zoektocht naar een cabrio zijn ze echter nog nooit gaan kijken naar de VW EOS omdat dat gewoon een lelijke auto is. Op de lijst staan nog een BMW 320d, audi a5 (1.8T, 2.0T) en een volvo C70 D3 of D4. De D4 wordt in belgie afgestraft qua belastingen. De BMW en audi zijn iets duurder, maar bewaren hun geld beter. Ze hebben ook betere en zuinigere motoren. Ze bieden de zelfde ruimte. Qua weggedrag is de volvo wel verouderd t.o.v. de anderen. Voor rustige chauffeurs is dit wel geen probleem. De Volvo heeft echter een heel groot voordeel: de garage is in de buurt en veruit de beste garage van de streek. Een goede auto aan een min of meer redelijke prijs. Het blijft een lastige keuze. Zonder kortingen is de volvo 6000 euro goedkoper, maar bekoopt dat met een mindere motor (nog geen ervaring met de d3) en iets verouderde technologie. Het blijft echter wel een aantrekkelijk voorstel.piotrV70 schreef:En da's ook een prachtige auto945i schreef:Ook goed, maar die zitten meer in een TT..Maar goed, als je er een imago aan gaat verbinden vind ik een C70 een bejaardenauto. (In Haren zie ik ze wel eens rijden met een grijze krullenbol achter het stuur.)
BMW 3-serieWesleyG schreef:
toch mensen de Volvo C70 is de enige die 2 auto's bied voor de prijs van 1, want dakje open en dakje dicht zijn totaal 2 verschillende auto's. Open is een mooie lange luxe klassieke cabrio. dicht is dit een sportieve coupé. En dit evenaard geen enkele andere cabrio!!!!!!!
greets wesley
De C70 is wat dat betreft zeker de elegantere auto. Echter laatst een stuk in een 335i met andere uitlaat gereden, en dan weet je echt niet wat je meemaakt hoor, tsjongejonge wat een vermogen en geluid heeft dat zeg.WesleyG schreef:bmw 3 serie, blijft open en dicht kwa uiterlijk hetzelfde vind ik. Mooie wagen maar is niet kwa uiterlijk vernieuwend en anders dan andere BMW's en hierdoor valt hij ook minder op int verkeer. Maar je hebt wel gelijk dat het een mooie verschijning is. En hier in antweren zie je ook allleen maar bmw!!!))