Je bent nu in ieder geval te weten gekomen dat je de vertelsels en capaciteiten (die dus minimaal zijn) van de heer T. niet al te serieus moet nemen.
En als ik jou posten verder lees zie ik inderdaad dat je terecht sceptisch bent ten opzichte van zijn vertelsels. (Leuke vergelijking trouwens met Arie Roos . Ik wist niet dat ie ook buiten Nederland bekend was)
Maar hij rijdt echt geweldig hoor de D3, zou hem bijna zelf gaan rijden. Het is dat de auto een beetje te groot is voor mijn leeftijd, wat te duur wordt van wat ik er in wil hebben.
Dus voorlopig nog geen S60 voor mij
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Ach, wat is te groot voor je leeftijd.. Toen ik 20 was, reed ik in een nieuwe (lease) Mercedes-Benz 240TD. Dat was toen een vette kar voor een jochie van 20..
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Ohw ja terug naar het onderwerp.
Nee hij vliegt ECHT niet alle kanten op, heb met de D3 iets van 150km gereden en met de D5 AWD iets minder.
Maar het is echt niet zo!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Heb het filmpje nog eens gekeken en beluisterd en ik denk dat de uitspraak van dhr Tameling ongenuanceerd en niet duidelijk is . Daarin moet ik je gelijk geven. Bij de eerste keer kijken/luisteren van het filmpje heb ik zijn uitspraak in relatie tot Volvo's eigen uitspraken over de "sportiefste Volvo ooit" geinterpreteerd. M.a.w.: ik heb het toen niet letterlijk genomen (wat denk ik ook niet zijn bedoeling is), maar dhr Tameling had er gewoon meer van verwacht.
Ik wil de uitspraken van dhr Tameling zeker niet goed praten/buigen, maar ik denk dat hij bedoeld heeft dat de wegligging lang niet zo scherp is als hij verwacht had n.a.v. Volvo's claims. Dat blijkt (vind ik) ook wel uit zijn conclusie aan het einde van het filmpje: "hij is niet zo sportief als ze (lees: Volvo) claimen, maar eigen is dat helemaal niet erg".
Maar nogmaals, dat had hij beter moeten verwoorden ipv de opmerking dat de D3 alle kanten opglee.
Volvo V50 2.0D Edition II Plus line (januari 2008) Volvo V50 2.0D Momentum High Performance Audio (november 2004)