Geplaatst: 07.08.2010 - 00:19
Zo, ondertussen weer terug in NL en de 144 heeft het goed gehouden! Een goede 3500km gemaakt zonder te sleutelen! 
Echt leuk weer, al die reacties en blikken als je in het buitenland komt met een oude kar..
Even een vraag over cilinderkoppen (van iemand anders):
--
hoe kan ik het verschil zien tussen de b18/b20 koppen en de a/b/c/d uitvoeringen?
--
Wat ik zelf ondertussen weet is dat de B18 koppen een wat kleinere verbrandingsruimte hebben en dat de B20B kop wat grotere kleppen heeft dan de B20A kop, maar hoe je dat (aan een kop) kunt zien??

Echt leuk weer, al die reacties en blikken als je in het buitenland komt met een oude kar..

Even een vraag over cilinderkoppen (van iemand anders):
--
hoe kan ik het verschil zien tussen de b18/b20 koppen en de a/b/c/d uitvoeringen?
--
Wat ik zelf ondertussen weet is dat de B18 koppen een wat kleinere verbrandingsruimte hebben en dat de B20B kop wat grotere kleppen heeft dan de B20A kop, maar hoe je dat (aan een kop) kunt zien??