Geplaatst: 10.07.2010 - 17:23
Wel de 60 is volledig gerepareerd, stabilisator stangen, kogellagers, airco en lampen bijgesteld. de schokken is teruggetraceerd tot de foute beveiliging op de injector van de eerste cilinder en ondertussen ook gefixt.
totale kost: 880€ all in.
Ondertussen is de 60 gekeurd, verzekerd en ingeschreven!
Wat er opkomt van nog te doen spullen:
- Nieuw lampjes steken in de koplampen oude zijn raar ronduit. nieuw philips night visions gekocht.
- En een gecleande nummerplaat houder, al gekocht.
Juist dat rottige dat met die hitte ik niet in de geburen van de wagen kan komen zonder verblind te worden met dat wit of plat te gaan van de hitte (38° in vlakke zon)
- leder cleaner
- clayen
- sierstuk op de uitlaat zetten want gewoon een zwarte buis is low class voor een S60..
- in de toekomst miss laten chippen om die overige 30pk los te laten.
- motorbay eens grondig kuisen, beetke schichtig op met die LPG toestand onder de motorkap om dan met een hogedruk reiniger erop te gaan.
totale kost: 880€ all in.
Ondertussen is de 60 gekeurd, verzekerd en ingeschreven!
Wat er opkomt van nog te doen spullen:
- Nieuw lampjes steken in de koplampen oude zijn raar ronduit. nieuw philips night visions gekocht.
- En een gecleande nummerplaat houder, al gekocht.
Juist dat rottige dat met die hitte ik niet in de geburen van de wagen kan komen zonder verblind te worden met dat wit of plat te gaan van de hitte (38° in vlakke zon)
- leder cleaner
- clayen
- sierstuk op de uitlaat zetten want gewoon een zwarte buis is low class voor een S60..
- in de toekomst miss laten chippen om die overige 30pk los te laten.
- motorbay eens grondig kuisen, beetke schichtig op met die LPG toestand onder de motorkap om dan met een hogedruk reiniger erop te gaan.