Je bedoelt van de stoel :twisted:Rob Bakker schreef:Nu nog het eindresultaat
Morgen zet ik 'm erop, mag natuurlijk niet ontbreken.
Je bedoelt van de stoel :twisted:Rob Bakker schreef:Nu nog het eindresultaat
Nee, helaas.RVF schreef:hebben jullie toevallig ook foto's van de regeling van de steun in de onderrug? ik heb ergens het vermoeden dat het bij mij is kapotgegaan en ik zou dat graag eens willen bekijken en eventueel herstellen, zonder dat ik teveel niet relevante zaken weghaal..
dank bij voorbaat
Waarschijnlijkis de kabel los geschoten, dat gebeurt wel vaker. Even de rugleuning open maken op dezelfde manier als hierboven beschreven en je ziet de kabel al los hangen.RVF schreef:hebben jullie toevallig ook foto's van de regeling van de steun in de onderrug? ik heb ergens het vermoeden dat het bij mij is kapotgegaan en ik zou dat graag eens willen bekijken en eventueel herstellen, zonder dat ik teveel niet relevante zaken weghaal..
dank bij voorbaat
Absoluut, en het is nog leuk ook! Met dit forum en andere hulpmiddelen is het net een bouwpakket, gewoon de nummertjes volgen en er kan niets misgaan (afgezien van hier en daar een nippeltje wat afbreekt, maar meestal is dat wel te lijmen).Edwin@Amsterdam schreef:Netjes gedaan allebei
Zo blijft het Volvo rijden een beetje betaalbaar.
Geen idee, maar ik gok dat je voor dat bedrag ook twee complete voorstoelen in goede staat kunt krijgen op eBay/sloper/Marktplaats...Boelie schreef:Ben even benieuwd, voor zover ik weet kan je ook nieuwe stoelhoezen kopen. Een Volvo verkoper vertelde me dit tijdens een proefrit.
Iemand idee van de prijzen?
:shock:Vliegende Baksteen schreef:Tien seconden na het nemen van deze foto lag er netjes een kleedje over de krassen
Als er krassen te zien zijn, zijn ze nu SEP (Somebody Elses Problem). We zijn inmiddels verhuisdbartv70 schreef::shock:Vliegende Baksteen schreef:Tien seconden na het nemen van deze foto lag er netjes een kleedje over de krassen