Ik heb dit topic in eerste instantie gemist, excuses.
Ik heb de gehele middenconsole - dus middenarmsteun, rolluikje, spaceball, eccbediening en radio - van mijn S60 uit 2001 ge-update naar versie 2005
Het gedeelte middenarmsteun, rolluikje en rondom de pook was bij mij plug&play. Er is wel wat kleurverschil, maar met een spuitbus kun je dat oplossen: alle zwart/grijze delen zijn van hard plastic en goed te spuiten. Je moet inderdaad de penhouder opofferen en de aansluiting van het gedeelte rond de pook op de ecc-bediening is niet helemaal 'glad'.
Ik wilde perse óók de nieuwe ecc-bediening en radio, dat is nogal een operatie geweest; vooral de ecc-bediening is extreem lastig: de electronica is niet compatibel dus moest ik de oude printplaat in de nieuwe behuizing zien te krijgen....
Ik was in die tijd nogal 'extreem' en heb de benodigde onderdelen uit Zweden laten kopen. Er is een heel goede website (
www.bildelsbasen.se) waar je zo in de database van veel sloperijen kunt kijken. Na wat heen-en-weer mailen (in het engels) heb ik uitonderhandeld.
Groet