Pagina 2 van 2
Geplaatst: 08.09.2010 - 23:30
door 945i
Zo, dus u is in Holland... Koud hè?

Geplaatst: 08.09.2010 - 23:55
door gsx750r
945i schreef:Zo, dus u is in Holland... Koud hè?

Gelukkig is het '
was in Holland' !

Intussen dus al weer thuis mét de S80 die weer zo'n 5700 km verder is nu.
Koud ? Dat viel, ondanks het ca. 20gr temperatuursverschil wel mee, maar de vele regen was minder want daar heb ik altijd al een hekel aan gehad.
Rob
Geplaatst: 09.09.2010 - 00:01
door 945i
Iig. werkt het weer, ook geslaagd voor velgen?
Geplaatst: 09.09.2010 - 07:30
door Oceanracer
Zo zie je maar weer: De aanhouder wint.

Geplaatst: 28.11.2010 - 22:39
door gsx750r
Vandaag las ik op AD.nl het volgende (alleen relevante tekst)
Wegenwacht druk met accu's en bevroren sloten
Volgens de zegsman van Route Mobiel kampen veel automobilisten sinds kort met een 'nieuw' probleem. ,,Nieuwere auto's doen hun portier automatisch op slot zodra de motor is gestart. Sommige mensen starten hun auto om deze alvast warm te alten draaien en gooien dan de deur dicht zonder dat ze er zelf inzitten. Met een draaiende motor en sleutels die in de auto zitten, gaat deze dan automatisch op slot. En dan kunnen mensen er niet meer in.''
Het gaat mij om het onderstreepte stukje tekst.
Zijn er inderdaad auto's waar dit zo werkt ?
Ik kan me dat niet voorstellen want buiten de geschetste problemen lijkt mij dat dit om nog meer voor de hand liggende redenen niet erg 'handig' is.
Rob
Geplaatst: 28.11.2010 - 22:46
door 945i
Ik dacht dat die deuren pas bij een bepaalde snelheid zichzelf vergrendelden...
Geplaatst: 28.11.2010 - 22:48
door Oceanracer
Bij VW, Audi en Volvo moet je inderdaad zo'n 7 km/u rijden alvorens de portieren worden afgesloten. Hoe e.e.a. bij andere merken in z'n werk gaat, heb ik geen ervaring mee.