Pagina 2 van 2

Geplaatst: 10.08.2010 - 23:31
door Johann
Vrouwen...

Geplaatst: 11.08.2010 - 13:14
door V480-S60
Meestal weet ik wel waar we met bart aan toe zijn.
Maar nu even niet. Gelukkig had ik het toch goed!

Geplaatst: 11.08.2010 - 13:35
door MauritsvdT
Volgens mij is het officiële dealernetwerk van een merk zelfs verplicht om dit soort gevallen te helpen.
Een merk verleend garantie zelfs over de grens, dat je dan misschien een uurtje extra moet wachten is tot daar aan toe.

Ik ben ooit met een oude Renault 9 geholpen aan het koelssyteem, ook daar maakte de dealer even tijd voor vrij, het ging zoals Bart aangeeft over een gestrande toerist. En die auto had al lang geen garantierechten meer.
Diverse slangen waren gesprongen/gescheurd of lek, systeem leeggepompt daar ik de laatste kilometers er al gewoon spa blauw in moest gooien omdat het eruit bleef lopen, alle slangen vernieuwd en weer vol gegooid met koelvloeistof.
En ik moest welgeteld één flesje koelvloeistof afrekenen van een liter, die ze mee mee gaven als reserve.
Ondertussen wel 13 jaar geleden, maar toch