Overigens zat er al vanaf het begin een brug tussen de voorpoten bij een S60 (2000-2009). Daar zit ook de motorophanging aan.

Ik zeg daarbij toch ook dat "wij" een wat ander publiek zijn? Dus er iets anders tegenaan kijken.

In die van ons ook.Johan schreef:Die brug zat niet in mijn 2005 D5.
Dan heb je mij dus helaas totaal verkeerd begrepen.Johan schreef:Merkwaardig dat jullie die strut al wel hadden.
Misschien was dat destijds onderdeel van het dynamic chasis?
Ik kan mij helemaal vinden in John's bericht als achtergrond verhaal voor de R-edition.
Mijn commentaar was slechts om aan te geven dat het voorbarig is van V480-S60 om de auto zonder dat er rijtesten worden gepubliceerd de auto al zo te betitelen.
Denk het niet, de 2001 S60 van mijn ouders heeft er ook al eentje (140 pk benzine met weinig opties) en mijn S60 D5 Edition uit 2003 (modeljaar 2004) had er ook eentje.Johan schreef:Merkwaardig dat jullie die strut al wel hadden.
Mijn fout. Ik vatte het inderdaad letterlijk op.V480-S60 schreef:Dan heb je mij dus helaas totaal verkeerd begrepen.Johan schreef:Merkwaardig dat jullie die strut al wel hadden.
Ik kan mij helemaal vinden in John's bericht als achtergrond verhaal voor de R-edition.
Mijn commentaar was slechts om aan te geven dat het voorbarig is van V480-S60 om de auto zonder dat er rijtesten worden gepubliceerd de auto al zo te betitelen.
Ik heb nergens, maar ook nergens gezegd dat de S60 R-edition een stuiterbak is.
Ik weet dat niet, ik heb er nog niet in gereden.
Ik gaf alleen maar aan dat de gemiddelde (huidige) Volvo-rijder helemaal geen interesse heeft in een straffer geveerde Volvo. Ik heb daar wel de term stuiterbak genoemd maar zoals je in mijn eerste posting kunt zien dat ook tussen aanhalingstekens gezet. Ik heb ook gezegd dat wij hier op het forum meer rijders zijn. En niet de "gemiddelde" Volvo-rijder.
Ik ben het qua intentie, zoals gezegd, dan ook met John Vermeulen en 945i eens.
Maar goed ik heb er nu genoeg over gezegd.
Terug naar het daadwerkelijke thema.
Je zou het haast zeggen.Johan schreef:Uiterst merkwaardig. Misschien destijds bij de assemblage "vergeten"?