jds schreef:En nu nog de vraag zeker: wat zou je nemen de wagen of de vrouw?
Een Volvo heb ik al, dus ...........
:razz:
Update:MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
Zojuist voorlopig nog als Belg de nieuwe S60 getest, maar dan zonder schone deerne, maar ik denk niet dat deze vrouw zonder dikke betaling in de S60 meerijdt. De testrit is wel enigzins tegengevallen. De nieuwe D3 is in mijn ogen niet zo geraffineerd als velen beweren. De motor- en rolgeluidenisolatie is toch wat ondermaats. De motor is wel krachtig genoeg om vlot vooruit te komen in het alledaagse verkeer. Vering, stuurgevoel en zitcomfort zijn wel geslaagd. Daar waar de XC60 de andere premiummerken volgt qua raffinement op elk gebied, vind ik dat de S60 toch nog heel wat verbeteringen moet ondergaan om met de Duitse 3 te benaderen. De 4 cylindermotoren van de concurrentie zijn stiller en verfijnder dan de D3. Rolgeluiden op slechte wegen zijn veel minder hoorbaar bij de concurrentie. Ik heb nog steeds de indruk dat Volvo's hoofdzakelijk voor de USA met mooi geplaveide wegen gemaakt zijn en dat de rest van de wereld dit dan zo maar moet aanvaarden. Ik hoop voor Volvo dat andere klanten niet zo kritisch zijn en enkel gaan voor het mooie model en de veiligheidssnufjes.
jds schreef:En nu nog de vraag zeker: wat zou je nemen de wagen of de vrouw?
De onderhoudskosten van de Volvo zijn in ieder geval een stuk lager denk ik zo
(en toch zou ik voor de dame in kwestie gaan... :oops: )
ik zou ook liever die dame testen. Maar volgens mij is zij duurder in het onderhoud hoor...
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83. Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
jds schreef:Zojuist voorlopig nog als Belg de nieuwe S60 getest, maar dan zonder schone deerne, maar ik denk niet dat deze vrouw zonder dikke betaling in de S60 meerijdt. De testrit is wel enigzins tegengevallen. De nieuwe D3 is in mijn ogen niet zo geraffineerd als velen beweren. De motor- en rolgeluidenisolatie is toch wat ondermaats. De motor is wel krachtig genoeg om vlot vooruit te komen in het alledaagse verkeer. Vering, stuurgevoel en zitcomfort zijn wel geslaagd. Daar waar de XC60 de andere premiummerken volgt qua raffinement op elk gebied, vind ik dat de S60 toch nog heel wat verbeteringen moet ondergaan om met de Duitse 3 te benaderen. De 4 cylindermotoren van de concurrentie zijn stiller en verfijnder dan de D3. Rolgeluiden op slechte wegen zijn veel minder hoorbaar bij de concurrentie. Ik heb nog steeds de indruk dat Volvo's hoofdzakelijk voor de USA met mooi geplaveide wegen gemaakt zijn en dat de rest van de wereld dit dan zo maar moet aanvaarden. Ik hoop voor Volvo dat andere klanten niet zo kritisch zijn en enkel gaan voor het mooie model en de veiligheidssnufjes.
En als je hem vergelijkt met je huidige S60?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus