Erg mooie auto. Ik kan niet wachten tot de mijne er is (01-2011)...
rvanzijl schreef:120km en nu al een bijna lege tank? :shock: Of was de dealer zo zuinig?![]()
Erg mooie auto. Ik kan niet wachten tot de mijne er is (01-2011)...
@Paul: vraagje voor jou: jij hebt het in bovenstaande quote over een afstandsbediening voor RTI. Echter ik heb RTI in mijn x60 maar kan nergens een afstandsbediening gevonden krijgen welke ik in mijn xc70 wel gewend was om over te beschikken (gewoon een klein kastje). Zie ik hier iets over het hoofd? Zouden ze vergeten zijn om dit kastje erbij te leveren bij aflevering? Heb er wel naar gezocht maar niet gevonden dus dacht ik dat het er niet meer bij hoorde maar nu voortaan slechts bediening rti via stuurwiel. Dus nogmaals klopt dit wel en zie ik niets over het hoofd hier?Paul schreef:Heb je nog een plaatje van je dashboard, lijkt of je geen afstandsbediening hebt van je RTI.
ik heb niet geruild. ik had die Xc60 sportive vloermatten besteld en bij levering later erin leggen. de standaard zwarte matten die bij R design zitten zal ik nu in de wintertijd gebruiken, de sportieve in de zomer.latje schreef:Mooie bak! Geniet ervan! Doe ik ook nog iedere dag.
1 vraag : heb je de std r- design vloermatten direct om laten ruilen voor de sportmatten welke ik nu ook heb?
Geen zorgen maken : sinds gisteren zijn er in België nieuwe nummerplaten, voor en achter identiek.Hans oet Twent schreef:Mooie auto man! Het kan me niet bekoren dat de Belgen voor een grote en achter een kleine nummerplaat hebben. Ik kan me niet voorstellen dat jullie dat ook mooi vinden. Of alles groot of alles klein.
Ja off topic I know.... Enniewee je hebt een donders mooie voiture.
Was volgens mij een extra.latje schreef:@Paul: vraagje voor jou: jij hebt het in bovenstaande quote over een afstandsbediening voor RTI. Echter ik heb RTI in mijn x60 maar kan nergens een afstandsbediening gevonden krijgen welke ik in mijn xc70 wel gewend was om over te beschikken (gewoon een klein kastje). Zie ik hier iets over het hoofd? Zouden ze vergeten zijn om dit kastje erbij te leveren bij aflevering? Heb er wel naar gezocht maar niet gevonden dus dacht ik dat het er niet meer bij hoorde maar nu voortaan slechts bediening rti via stuurwiel. Dus nogmaals klopt dit wel en zie ik niets over het hoofd hier?Paul schreef:Heb je nog een plaatje van je dashboard, lijkt of je geen afstandsbediening hebt van je RTI.
Is leuk, heb ik op mijn Saab Cabrio (TL 900), maar het hele effect gaat wel weg nu er een 9 voor komt te staan. En dan vragen ze ook nog meer dan voorheen voor een dergelijke plaat.Edgar schreef:Wel leuk een gepersonaliseerde nummerplaat voor 1000 euri