De moeite waard, net zo als de vernieuwde Volvo Global website. Let vooral op de filpjes die zeer de moeite waard zijn. Is er al meer bekend over de standaard/meer uitrusting?
Ach ja, tijdloze modellen worden in het begin nooit zo heel mooi gevonden. Na een tijdje is men gewend en blijft men ze mooi vinden. Zo ging het ook met de "oude" S80 en met de 240.
En veel auto's die in het begin geweldig aanslaan bij de smaak van het publiek worden na een paar jaar als saaie modellen betiteld.
Dus de nieuwe S80 maakt een goede start......
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Het is een hele mooie auto geworden. En dat Volvo's tegenwoordig te rond zijn en zo is gewoon onzin. Volvo heeft inderdaad jaren 'vierkante' auto's gemaakt maar gaan we terug naar de jaren '50 en '60 dan zien we de PV444, PV544 en Amazon en dat zijn toch allemaal auto's die weinig vierkante vormen laten zien. Ik vind deze S80 dus een prachtige auto en ik zou hem zo willen ruilen als ik het kon betalen. Ik hoop dat ik er over een jaar of vier een kan kopen.
Mijn mening...
Kont is erg mooi neus vind ik helaas een afknapper te veel audi achtige invloeden en vind ik juist erg jammer zeker nu Volvo zo bekent staan om het neusje...
Het interieur moest ik bij de S40/V50 aanwennen en ik vind het mooi en orgineel. Zo te zien is hier wel gedacht aan eventuelen aanpassingen voor de audio.
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale - Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10 - Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
Tsja, blijft toch een kwestie van smaak vrees ik. Ik vind hem echt geweldig mooi geworden! Mooie ingetogen sportieve lijnen, niet zo opzichtig als bijvoorbeeld een Audi met die grote grille. Geslaagde bak!
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
Als je bij de huidige S80 site kijkt onder galerie en dan het filmpje 'de auditie' aanklikt, wie krijg je dan in beeld? Lijkt verdacht veel op Volvomafia (Walter)...
binnenkant is voor mijn gevoel geen verbetering, dat recht toe recht aan uit de oude s70 en v70 en c70 lijkt weer terug te komen... geef mij het huidige s80 interieur maar... exterieur is wel een verbetering, doet mij ook denken aan de nieuwe 5-serie van BMW