Paul schreef:Ik vind het daar en tegen best wel mooi, dat wanneer er ergens iets met van Aarle gebeurd jij dit ziet.
Want op veel andere berichten reageer je niet en zodra van Aarle valt ben jij weer frequent online.
Dat is toch niet zo raar? Ten eerste krijg ik telkens een mailtje van het forum dat er iets is geschreven, ten tweede zit ik midden in een geschil met die mensen. Alle info is dan welkom.
Verder heb ik geen rijdende Volvo meer, dus daar ook niet zoveel op te zeggen... Ik beloof dat als ik weer Volvo ga rijden, dat ik dan vaker en op meer plaatsen zal reageren. Deal?
Het burgerlijk wetboek zegt over dergelijke zaken ook het een en ander!
Even de hypothese:
Dat ding (sorry) is teruggenomen vanwege (verborgen) gebreken. Dat is dan jammer maar helaas voor de verkoper maar helemaal voor de koper. Als ze hem nu weer in de verkoop doet is het een verplichting om de hierboven genoemde gebreken aan de koper te melden. Doen ze dat niet......zelfde situatie als Q4Jan, en dat moet je niet willen (als koper en verkoper). Wij weten het nu, dus kopen we hem niet.....toch?
Stel dat de auto nu wel helemaal in orde is. Ook dan moeten ze melden dat hij een meer dan gemiddelde kleun en daarop volgende reparatie heeft gehad. Komt bij dat je voor dat geld bij een dealer ook een eerlijke auto kunt kopen. ](*,)
En als je dan leest dat er meer waren dan mag je, met in achtneming van de te betalen bedragen die redelijk pijn doen in de portemonee, roepen dat een dergelijk bedrijf, voor hen die een eerlijke auto willen kopen en de bereidheid hebben daarvoor de benodigde penningen op tafel te leggen, niet geheel aan te raden is. :-k
Op het moment dat ik voor een ander auto ga dan is die auto, alvorens ik tot aankoop over wens te gaan, van onder naar boven, van links naar rechts en van binnen naar buiten door de molen gehaald waarbij ik niet zal schromen om in contact te treden met de vorige eigenaar of eigenaren om te vernemen wat er zoal met de auto is gebeurd op schadegebied en onderhoudshistorie.
Maar ja....'t is maar een mening en een handelwijze
Ik snap alle sentimenten zoals hierboven beschreven zijn goed. Ik wilde wel even polsen of het een beleving is, of meer een feit dat Van Aarle slordig met mensen omspringt. Het blijft beleving, er wordt niets aangetoond. Maar de beleving is voor mij wel voldoende om heel erv voorzichtig te zijn als er Van Aarle op een Volvo staat. Jammer dat ze zo'n mooie auto van de straat houden door slechte service. Want die auto verdient om gereden te worden. Ik zou wel willen... als alles in orde was (ook mijn portemonnee).
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl. 2001 V70 2.4T , The Swedish King.
V70/2.4D/2003 schreef:Maar ja....'t is maar een mening en een handelwijze
Moest even 2X lezen.
Zit wat in.....
Ik heb het drie keer gelezen maar het doet me vermoeden dat V70/2.4D/2003 een ambtenaar is, die kunnen ook in volzinnen praten wat is samen te vatten in 2 zinnen. De rest is meestal niet te volgen :twisted:
XC90 T8 Recharge Inscription, Pine Grey, 09/2021, 20100 km
Mini Cooper Clubman, 06/2017, 62000 km XC90 D5 AWD Geartronic Executive Sapphire Black, 09/2014, 84´500 km XC70 D5 AWD Geartronic Summum Twilight Bronze, 04/2012, 96´000 km XC70 2.5T AWD Prestige Line 2003, 268.500 km
Swiss test: Chuchichästli
Nou,
op zich weet je waar je aan toe bent bij van Aarle, maar lees maar eens goed hun garantievoorwaarden. en ze houden zich er aan (en dus jou ook) Op basis daarvan zou ik nooit een auto willen kopen, want ze pleiten zichzelf voor heel veel dingen vrij.
Kijk maar eens bij elektrische storingen en een aantal andere zaken. dan krab je je nog eens achter de oren.
Het kan goed gaan, als de auto goed is , maar als de auto een probleem heeft, kan het echt een groot financieel probleem vormen. CAVEAT EMPTOR zou ik zeggen.
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM '17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue '89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC '84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object' '04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey '88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK '95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km '93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1 '86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
V70/2.4D/2003 schreef:Maar ja....'t is maar een mening en een handelwijze
Moest even 2X lezen.
Zit wat in.....
Ik heb het drie keer gelezen maar het doet me vermoeden dat V70/2.4D/2003 een ambtenaar is, die kunnen ook in volzinnen praten wat is samen te vatten in 2 zinnen. De rest is meestal niet te volgen :twisted:
AlexV70 schreef:Moest even 2X lezen.
Zit wat in.....
:oops: Klopt
p.s. toch niet per ongeluk een ambtenaar met chauffeur he??
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR XC70 D5 Polar+ 2016 GT V70 NN D5 my 2012 V70N 2.4D 2007 Edition Classic V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6 C30 summum 2.4i V40 phase II 2.0T 2002 AT VW Polo 1.4 kaal...
Heb interesse getoond in deze auto, dus een formulier ingevuld, op de site van Van Aarle.
Op dit formulier ook de vraag gesteld of het verschil in wielbasis is verholpen.
Tot nu toe geen enkele reactie van ze.
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Heb interesse getoond in deze auto, dus een formulier ingevuld, op de site van Van Aarle.
Op dit formulier ook de vraag gesteld of het verschil in wielbasis is verholpen.
::twisted:
Nu
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
Dat zegt dan meer over hun als over mij/ons.
Ik heb ze 2 dagen de tijd gegeven om te reageren, ze hebben blijkbaar
geen zin om een auto te verkopen
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
bartv70 schreef:Heb interesse getoond in deze auto, dus een formulier ingevuld, op de site van Van Aarle.
Met alle respect, op die vraag zou ik ook niet reageren!
Als je bij Van Aarle een auto koopt weet je voor 95% zeker dat het om een opgelapte schade auto gaat, soms alleen een deur, maar vaak ook ernstigere schades.
HansEindhovenV70 schreef:Als je bij Van Aarle een auto koopt weet je voor 95% zeker dat het om een opgelapte schade auto gaat, soms alleen een deur, maar vaak ook ernstigere schades.
Weet je dat zeker? Waar kan ik bevestiging van deze feiten vinden?
Het zou namelijk niet juist zijn dat we hier een bedrijf "geheel" onderuit halen zonder juiste bronvermelding en bevestiging van feiten.