TV reclamespot Volvo V60

Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40927
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Johann schreef:
diesel01 schreef:Ik vraag mij of welke doelgroep Volvo wil aanspreken, het merk dat veiligheid zo hoog in het vaandel heeft staan.
Nee dit reclame bureau is het niet voor mij, het doet afbreuk aan een prachtige estate.
Nog even en we staan met z'n allen donuts te draaien op de parking van het kantoor :D .
Nog een keer =D> nog een keer.
Maak je niet ongerust. V60 kan niet powersliden. Weer gewoon de standaard nepperij.. :lol:
Volvo's zijn gewoon om mee te rijden. Dat powergedoe is leuk voor een paar liefhebbers en een filmpje op u-tube maar verder nergens goed voor :twisted:
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19927
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Ben schreef:
Johann schreef:
diesel01 schreef:Ik vraag mij of welke doelgroep Volvo wil aanspreken, het merk dat veiligheid zo hoog in het vaandel heeft staan.
Nee dit reclame bureau is het niet voor mij, het doet afbreuk aan een prachtige estate.
Nog even en we staan met z'n allen donuts te draaien op de parking van het kantoor :D .
Nog een keer =D> nog een keer.
Maak je niet ongerust. V60 kan niet powersliden. Weer gewoon de standaard nepperij.. :lol:
Volvo's zijn gewoon om mee te rijden. Dat powergedoe is leuk voor een paar liefhebbers en een filmpje op u-tube maar verder nergens goed voor :twisted:
Precies!!
Heel soms gebeurt het mij, als het druk is en je gebruik moet maken van gaatjes tijdens het invoegen, dat ik met een nat wegdek met iets wielspin vertrek om daarna met het schaamrood op de kaken in te voegen in de rij.
V90 D5 AWD Inscription Polestar B&W, HUD, 360camera, standkachel trekhaak
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
jds
4th Gear member
Berichten: 582
Lid geworden op: 27.05.2006 - 12:01

diesel01 schreef:
Ben schreef:
Johann schreef: Maak je niet ongerust. V60 kan niet powersliden. Weer gewoon de standaard nepperij.. :lol:
Volvo's zijn gewoon om mee te rijden. Dat powergedoe is leuk voor een paar liefhebbers en een filmpje op u-tube maar verder nergens goed voor :twisted:
Precies!!
Heel soms gebeurt het mij, als het druk is en je gebruik moet maken van gaatjes tijdens het invoegen, dat ik met een nat wegdek met iets wielspin vertrek om daarna met het schaamrood op de kaken in te voegen in de rij.
Dan moet je als dusdanig dit gedrag ook niet gaan adverteren. Eerst veiligheid hoog in het vaandel dragen en dan ervoor zorgen dat er toch een paar gekken dit gaan uitproberen, lijkt mij ook niet consequent.
zagato
3rd Gear member
Berichten: 259
Lid geworden op: 30.10.2010 - 20:41

uitvoeren is stap een,
kunnen is stap twee, en wel een heel ander ding natuurlijk.
ik denk dat er bij stap twee heel wat mensen afhaken
blijft natuurlijk welleuk om te zien
V60 (D3,D4,... wie weet het tegenwoordig nog?) Summum, cosmic white, motion pack, family pack, ...
CJH
2nd Gear member
Berichten: 78
Lid geworden op: 18.07.2009 - 08:22

Mijn mening: een elegante estate als de V60 heeft die dikdoenerij niet nodig. De reclamespot probeert een speels Golf GTI karakter te creeeren voor een auto waar we uiteindelijk fijn mee willen cruisen...

Topgear, naast al hun baldadigheid, laat zien hoe het volgens mij wel moet:


(weliswaar met een ander auto)
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19927
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

CJH schreef:Mijn mening: een elegante estate als de V60 heeft die dikdoenerij niet nodig. De reclamespot probeert een speels Golf GTI karakter te creeeren voor een auto waar we uiteindelijk fijn mee willen cruisen...

Topgear, naast al hun baldadigheid, laat zien hoe het volgens mij wel moet:


(weliswaar met een ander auto)
Kijk en zo hoort het.
Maar ik heb Clarkson ook weleens op een andere manier bezig gezien.
V90 D5 AWD Inscription Polestar B&W, HUD, 360camera, standkachel trekhaak
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

CJH schreef: Topgear, naast al hun baldadigheid, laat zien hoe het volgens mij wel moet:

(weliswaar met een ander auto)
Jij werkt toch zeker niet voor de Nederlandse 'kwaliteitsmedia' offuhh ...........? :twisted: :twisted:

Want ik ben ook eens selectief gaan 'Youtoeben' en zie hier het verbluffende resultaat.

Zó moet dat met zo'n auto ! :lol: :lol:

Maar ............ je hebt wel gelijk en v.w.b. de V60 onderschrijf ik je mening.

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
CJH
2nd Gear member
Berichten: 78
Lid geworden op: 18.07.2009 - 08:22

gsx750r schreef:Jij werkt toch zeker niet voor de Nederlandse 'kwaliteitsmedia' offuhh ...........? :twisted: :twisted:
Kwaliteitsmedia?! Bah! Blaadjes met *kuch* vergelijkingstests *kuch*... die vaak kant noch wal raken...

Ik ben meer van de lekkereigenwijsdoenmedia...
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”