Dat Hertzverhaal lijkt me hoogst eigenaardig, jouw auto is een zg margeauto waarop geen btw verrekenbaar is, die is totaal oninteressant voor een zakelijke partij, los daarvan heeft een verhuurmaatschappij dan ineens allemaal verschillende merken auto's met verschillende bouwjaren in een zeer sterk verschillende staat van onderhoud zonder een gegarandeerde afname aan het eind van de rit, los nog van het btw nadeel aan het einde van de rit, die partij is het naar mijn idee dus niet, veel te veel onzekere factoren om een auto goed op te exploiteren.volvo schreef:Wel Bart, niet verdacht maar zeer argwanend. Met de Autokampioen moesten ze stoppen wegens "verminderde advertentie-inkomsten". Ja hallo, in de laatste (Volvo) autoweek stond welgeteld 1 (zegge één) advertentie. Nu moeten ze nieuwe geldbronnen aanboren. Dus ze pakken gewoon een commissie van Hertz van achter hun bureau. Geen dozen schuiven, maar auto's schuiven. Vandaar. En dat andere, de afschrijving. Als je op een Volvo de eerste 24 maanden 1000 euro per maand afschrijft, zegt dat alles over het imago van Volvo. Dat gebeurt echt niet bij de grote drie (met auto's rond de 40-45 mille)bart simpson schreef:@ volvo, waarom is iedereen die niet zegt wat jij graag wilt horen per definitie verdacht?
Een bijna 2 jaar oude S60 doet dit aan handelswaarde, met een bijna 2 jaar oude auto van een ander merk is het echt niet heel veel anders.
Zo te lezen ben je ook volstrekt niet thuis in waardes van ook die grote 3, als je VAG er ook nog bij wilt betrekken, een 1 jaar oude Passat vind je in de handel voor de helft van de nieuwprijs namelijk al terug, maar een 5 serie of een A6 ook al.
Een 3 serie die niet wezenlijk meer in huis had dan een S60 koste wel € 10.000,-- meer, en voor dat geld rijdt hij ook nog niet eens € 10.000,-- beter.