Pagina 2 van 5
Geplaatst: 17.11.2010 - 00:32
door Morgenstond
volvorider schreef:Een 240 is een cultcar, een statement.
Een 960 die niet goed onderhouden is kost heel veel geld.
Kijk eens voor aankooptips voor een Volvo uit de 200, 700 en 900 op mijn web-log.
Daar staan ook nog een paar mooie Volvo's te koop.
Dankjewel voor je tip. Ik had al eens op je weblog rondgekeken en had dus ook de 240 en 740 al gezien. Helaas is de 240 op gas (te duur vanwege te laag kilometrage) en de 740 een handbak. Maar ik houd het in de gaten.
Geplaatst: 17.11.2010 - 06:15
door V70/2.4D/2003
Ahum...
Als vriendinnetje Morgenstond er mee gaat rijden, de eerste gebruikte C30's zijn ook op de markt. Is dat dan niet iets?
Geplaatst: 17.11.2010 - 08:09
door 945i
Voor dit budget, waar!? :shock:
Geplaatst: 17.11.2010 - 08:24
door bart simpson
daar heb je er vast wel eentje met brandschade voor
Geplaatst: 17.11.2010 - 09:37
door asmeekens740
Jullie mannen doen hier net alsof vrouwen zelf niet kunnen bedenken wat voor auto goed en geschikt zou kunnen zijn
Als ze zelf meer van wat ronder en afgewerkter houdt dan zou de s40 de beste optie zijn toch ? een 850 vond ze ook mooi, dan kun je beter voor de sedan gaan. Die zijn wat minder gewild en daardoor vaak voor een leukere prijs te vinden...
succes en veel plezier met de zoektocht

Geplaatst: 17.11.2010 - 09:42
door Edgar
Morgenstond schreef:Helaas is de 240 op gas (te duur vanwege te laag kilometrage)
Kan tegenwoordig al snel uit hoor... Ga maar is rekenen

Geplaatst: 17.11.2010 - 09:51
door 945i
asmeekens740 schreef:Jullie mannen doen hier net alsof vrouwen zelf niet kunnen bedenken wat voor auto goed en geschikt zou kunnen zijn
Als ze zelf meer van wat ronder en afgewerkter houdt dan zou de s40 de beste optie zijn toch ? een 850 vond ze ook mooi,
Dit is precies de makke bij vrouwen... Een 850 is alles behalve rond. :twisted:

Mannen houden ook van rond en afgewerkt, maar auto's moeten wel strak zijn.. :razz:
Geplaatst: 17.11.2010 - 17:55
door IceWhite
haha, maar de 850 station is anders. Een sedan moet rond en niet hoekig zijn. Een station is anders

Geplaatst: 17.11.2010 - 17:58
door IceWhite
cees klumper schreef:Ik zou de S40 houden. Je weet wat je eraan hebt, en kosten hou je toch altijd. Goede hoop dat na deze grote beurt je weer een hele tijd vooruit kan. Bij inruil moet je waarschijnlijk toch ook flink bijbetalen, en wat ben je dan helemaal opgeschoten?
Jullie twijfelen toch al, helpt dit?!
Zo denk ik ook

Geplaatst: 17.11.2010 - 18:01
door asmeekens740
IceWhite schreef:haha, maar de 850 station is anders. Een sedan moet rond en niet hoekig zijn. Een station is anders

Ah, ik neem aan dat je jezelf bij deze ook hebt aangemeld

welkom op t forum zou ik zeggen!
Je bent niet de enige hoor die een station mooier vind, vandaar dat ze ook gewilder zijn

achja voor de parkeerruimte of gewicht (wegenbelasting) hoef je het niet te laten want dat maakt toch geen verschil tussen sedan of station.
Misschien een witte 850 station? (welliswaar geen icewhite maar toch mooi)
Geplaatst: 17.11.2010 - 18:30
door Msuidgeest
De mijne (vrouw) presenteert de 960 altijd als boodschappenauto. Als er iets zakelijks te doen is, mag zij rijden. Zelfs de baas is jaloers.
[edit: zinsopbouw iets duidelijker gemaakt]
Geplaatst: 17.11.2010 - 18:35
door bart simpson
kan me daar wel wat bij voorstellen, daar kan idd een vracht boodschappen in en hoef je maar één keer te rijden
Geplaatst: 17.11.2010 - 18:39
door volvorider
Edgar schreef:Morgenstond schreef:Helaas is de 240 op gas (te duur vanwege te laag kilometrage)
Kan tegenwoordig al snel uit hoor... Ga maar is rekenen

Omslagpunt ligt rond de 9000 km per jaar.
Geplaatst: 17.11.2010 - 18:48
door 945i
IceWhite schreef:haha, maar de 850 station is anders. Een sedan moet rond en niet hoekig zijn. Een station is anders

Dat bedoel ik, zeg dat dan met-ee-heen..

maar begrijp je wel hoor, al denk ik dat een hoekige sedan ook mooi kan zijn (Alfa 155).

Geplaatst: 17.11.2010 - 19:07
door Morgenstond
volvorider schreef:Edgar schreef:Morgenstond schreef:Helaas is de 240 op gas (te duur vanwege te laag kilometrage)
Kan tegenwoordig al snel uit hoor... Ga maar is rekenen

Omslagpunt ligt rond de 9000 km per jaar.
Zo veel zal ze voorlopig niet rijden.
Geplaatst: 17.11.2010 - 21:42
door IceWhite
asmeekens740 schreef:IceWhite schreef:haha, maar de 850 station is anders. Een sedan moet rond en niet hoekig zijn. Een station is anders

Ah, ik neem aan dat je jezelf bij deze ook hebt aangemeld

welkom op t forum zou ik zeggen!
Je bent niet de enige hoor die een station mooier vind, vandaar dat ze ook gewilder zijn

achja voor de parkeerruimte of gewicht (wegenbelasting) hoef je het niet te laten want dat maakt toch geen verschil tussen sedan of station.
Misschien een witte 850 station? (welliswaar geen icewhite maar toch mooi)
Klopt, hoi

Ander wordt het zo onduidelijk wie wat zegt als ik meer ga reageren in dit topic
Ik vind het zelf heel moeilijk. Ik begrijp Morgenstond zijn zorgen wel over de kosten die gaan komen en andere mogelijke gebreken... maar als ik andere auto's zie zou ik ze toch echt niet willen ruilen tegen de s40

Bovendien vind ik mezelf (nog) geen type om in station te rijden eerlijk gezegd (al zou ik er zeker geen nee tegen zeggen, mooie 850 of v70). Moeilijk moeilijk...
ik les ook in een s40 trouwens haha, luxe-kind

Geplaatst: 17.11.2010 - 21:56
door Edgar
Bij < 9.000 KM kan ze ook wel op de fiets toch?

Geplaatst: 17.11.2010 - 22:03
door bart simpson
Edgar schreef:Bij < 9.000 KM kan ze ook wel op de fiets toch?

alweer wat langer getrouwd?
Geplaatst: 17.11.2010 - 22:04
door Edgar
Die van mij rijdt er wat meer, fiets met dak (Fiat 500)
Geplaatst: 17.11.2010 - 22:20
door IceWhite
Edgar schreef:Bij < 9.000 KM kan ze ook wel op de fiets toch?

Whahaha, ik verdenk Morgenstond er ook van een oude hoekige classic volvo te willen voor zichzelf ipv voor mij
Maar serieus, ik zelf heb geen idee hoeveel ik zal rijden en of die 9000 haal of ver overschrijdt... mijn instelling staat momenteel op: eerst het papiertje (of pasje) en dan zien we wel hoe vaak ik de auto zal pakken en hoeveel ik zal rijden. Ben (denk ik) niet zo dat ik voor álles de auto zal pakken, moet wel leuk blijven he
