Mmmm kan "black chome" ook ? Zou mooi bij mijn Thors passenMN-NL schreef:Je kan ook in Chroom-look poedercoaten....genoeg bling?

Mmmm kan "black chome" ook ? Zou mooi bij mijn Thors passenMN-NL schreef:Je kan ook in Chroom-look poedercoaten....genoeg bling?
Misschien is het de moeite waard om er een apart topic voor te openen? Als het mogelijk is om dit in een soort van Groupbuy te doen, ik zou er dan namelijk ook graag gebruik van willen maken....Hans oet Twent schreef:JeeWee schreef:Die kunstof kapjes mogen zwart blijven. Dat is origineel ook zo.
Dit wil ik proberen te creeren.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=10804
Ik zal eens vragen naar de kleuren grijs die mogelijk zijn. Ik weet dat jaren '70 en '80 velgen grijs mogelijk is. Maar in mijn optiek zou bling bling grijs fraaier zijn. Als je nog even geduld (vakantie) hebt dan kom ik er op terug. Gedemonteerd aanleveren, ik kan dan eventueel ervoor zorgen dat ze gestraald en gepoedercoat worden. Prijsindicatie nog geen flauw idee. Stuur me met een week of 2 á 3 als reminder ff een PM.
Dank je!Maus-met-Volvo schreef:Bij deze....Rob2u schreef:Ik zit hier ook aan te denken, kleur 426 zou ook heel mooi zijn want de auto is dat ook!
Maar kan iemand aangeven hoe je de dakrails (de-) monteert?
Hans oet Twent schreef:JeeWee schreef:Die kunstof kapjes mogen zwart blijven. Dat is origineel ook zo.
Dit wil ik proberen te creeren.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=10804
Ik zal eens vragen naar de kleuren grijs die mogelijk zijn. Ik weet dat jaren '70 en '80 velgen grijs mogelijk is. Maar in mijn optiek zou bling bling grijs fraaier zijn. Als je nog even geduld (vakantie) hebt dan kom ik er op terug. Gedemonteerd aanleveren, ik kan dan eventueel ervoor zorgen dat ze gestraald en gepoedercoat worden. Prijsindicatie nog geen flauw idee. Stuur me met een week of 2 á 3 als reminder ff een PM.
Ik ben ook heel benieuwd. Ik gebruik de rails heel veel voor mijn dakdragers en daar worden ze niet beter op. Waarschijnlijk blijven ze met jouw optie langer mooiHans oet Twent schreef:Zo is dat. Ik heb de ingangen en as we mekoar kunn helpm dan doen we dat.
Grotendeels mijn fout. Ik had er iets meer bovenop moeten zitten. Echter door andere prioriteiten deze prioriteit totaal vergeten. Waarvan akte.AlexV70 schreef:Er is blijkbaar geen haast, want de vraag loopt al sinds augustus.