Als het standaard wagens zijn,klopt dit.Voor een diesel met hoge topsnelheid moet je niet bij Volvo zijn, maar bij BMW Wink
Getuned,lopen de D5's ook de teller uit.
Grtn
Daar ben je weereddy3 schreef:Als het standaard wagens zijn,klopt dit.Voor een diesel met hoge topsnelheid moet je niet bij Volvo zijn, maar bij BMW Wink
Getuned,lopen de D5's ook de teller uit.
Grtn
mwoah, bij een klapband bij die snelheden hoef je nietMsuidgeest schreef:Hoe hard gaat jouw auto?
En wat doen de heren bij het krijgen van een klapband? Om maar even weer op aarde terug te keren ...
Je hebt begrenzen en begrenzen.. er zijn meerdere merken die harder gaan ondanks dat ze begrensd zijn.wtr_s60 schreef:Er gaan zich hier weer een hoop indianenverhalen voordoen in dit topic zie ik.
De topsnelheid van een 163PK D5 is in de ECU begrensd op 210km/h. Met eigen ogen gezien. Als 'ie écht sneller ging dan zal 't wel een zeer steile daling geweest zijn...
Ja, denk het. EGR misschien beetje schoongebrand/geblazen? Soms moet je een diesel even doortrappen wil je geen slome bak krijgen.Chrizzle D5 schreef:oja, en daarna weer in NL reed ie de eerste tank ook een stuk zuiniger, en iets gretiger. Blijkbaar even schoon gebrand van binnen ofzo. Zal dat het zijn?
In Duitsland zijn dit soort snelheden anders volkomen legaal. Langs onze oostgrens loop de A31, weinig verkeer, goed asfalt. Als je daar als brave huisvader 120 gaat rijden ben je soms een gevaar op de weg aangezien een groot gedeelte van de personenauto's minstens 150 rijdt.V70/2.4D/2003 schreef:kuupertie, wel een beetje jammer voor hem of haar die met 120 km/h meent in te moeten gaan halen en de snelheid van de achterop komende streetracer niet in kan schatten.....en dat zijn er een hele boel die dat niet kunnen. NB: Roken heb ik ook gedaan maar......iets met verstand en jaren.