1 Volvo
2 audi
3 saab
Dit is volgens mij de goede volgorde.
Audi geliefder dan Saab, Volvo derde
- Nald
- 2nd Gear member
Ik denk dat het eerder te maken heeft met herhalingsaankopen enniet de actueele verkopen.
Dus als je maar 10 auto's verkoopt kunnen er ook maar 10 herhalingsaankopen zijn.
Mijn ouders rijden een v40 phase II, als deze "op" is komt er bij hun geen andere volvo in. mede omdat ze elke apk meer dan 1200 euro aan onkosten hebben en omdat ze gezien hebben wat voor een pech/stukken ik heb met mijn S40 phase I.
Dus als je maar 10 auto's verkoopt kunnen er ook maar 10 herhalingsaankopen zijn.
Mijn ouders rijden een v40 phase II, als deze "op" is komt er bij hun geen andere volvo in. mede omdat ze elke apk meer dan 1200 euro aan onkosten hebben en omdat ze gezien hebben wat voor een pech/stukken ik heb met mijn S40 phase I.
- Koidream
- 3rd Gear member
Involment ken ik ook niet945i schreef:Heb ook geen idee wat Involment is... :?
Involvement = betrokkenheid...
BMW 315
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Nald, er moet toch een reden zijn voor zulke geldbedragen? Wat zijn dat voor kosten waar je het over hebt?
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
[Installateurs gezocht:
- Nald
- 2nd Gear member
bij mijn ouders; dan weer de ophanging, reactie stangen fusee kogels stuurkogels, dan weer een storing in de airco, dan weer de uitlaat, gordels die vervangen dienen te worden enz enz enz. sommige problemen kwamen meerdere malen voor binnen de 5 jaar dat we de auto hebben.Msuidgeest schreef:Nald, er moet toch een reden zijn voor zulke geldbedragen? Wat zijn dat voor kosten waar je het over hebt?
Bij mij:
bij aanschaf koppaking, vervolgens overal nieuwe schijven en blokken (slijtage maar toch binnen 3 mnd) vervolgens koppeling met een kapot vliegwiel, kapotte uitlaat, en 10.000km sinds vervanging eerste koppaking weer koppaking lek met wrs gescheurde kop.
Zowel mijn ouders als ik hebben een rustige rijstijl die niet bezuinigen aan onderhoud. Laten we het maar houden op pech.
Ik had eerst een 460 2.0i en die trapte ik helemaal af, met een koude motor doortrappen tot zijn overtoeren. Die heeft nooit een garage gezien.
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Tja, da's wel vreemd.
Schijven en blokken vind ik normaal, uitlaat ook, stuurinrichting verbeteren kan, een keer een aircostoring is ook niet vreemd maar twee keer een koppakking klinkt meer als een niet goed uitgevoerde reparatie.
Gordels? Vliegwiel? Geen verklaring voor van mijn kant.
Schijven en blokken vind ik normaal, uitlaat ook, stuurinrichting verbeteren kan, een keer een aircostoring is ook niet vreemd maar twee keer een koppakking klinkt meer als een niet goed uitgevoerde reparatie.
Gordels? Vliegwiel? Geen verklaring voor van mijn kant.
Mark
[Installateurs gezocht:
[Installateurs gezocht:
- Nald
- 2nd Gear member
Maar dat betekend nog niet dat ik volvo verlaat. Ze rijden namelijk heerlijk en over het algemeen vindt ik het betrouwbare auto's.
De mijne heeft 250.000 km op de klok dus het meeste zat er al aan te komen. Alleen de koppakking is goed *. Maar we zullen zien hoe dit loopt.
verder zijn volvo's goedkope en degelijke auto's omdat ze niet zo in trek zijn bij het grote publiek in vergelijking met de golfjes enz. Zeker niet de 440-460 serie. je krijgt ongeloofelijk veel luxe voor je geld.
De mijne heeft 250.000 km op de klok dus het meeste zat er al aan te komen. Alleen de koppakking is goed *. Maar we zullen zien hoe dit loopt.
verder zijn volvo's goedkope en degelijke auto's omdat ze niet zo in trek zijn bij het grote publiek in vergelijking met de golfjes enz. Zeker niet de 440-460 serie. je krijgt ongeloofelijk veel luxe voor je geld.
-
michel-C30
- 3rd Gear member
Volvo wint Duits tevredenheidsonderzoek 17 juni 2011
Volvo heeft in Duitsland de hoogste score gehaald in het jaarlijkse J.D. Power tevredenheidsonderzoek. De Mazda 3 is de auto met de meest tevreden rijders.
Van alle merken heeft Volvo gemiddeld de meest tevreden bestuurders in Duitsland. Dat blijkt uit het tevredenheidsonderzoek van onderzoeksbureau J.D. Power. Op een schaal van 1.000 scoort Volvo gemiddeld 841 punten. Mercedes eindigt als tweede en op de derde plaats staat Mazda. Het gemiddelde van alle merken is 807 punten.
Mitsubishi, Citroën en Chevrolet eindigen als laatste in het Duitse onderzoek. Bij de modellen is de Mazda 3 het best scorende model, en dus ook de auto met de meest tevreden rijders in zijn segment. Bij de stadsauto’s schrijft de Fiat 500 de eerste plaats op z’n naam, de Mazda 2 wint in de compacte klasse en de ‘beste’ middenklasser is de Honda Accord. In het hoge segment mag de Mercedes E-Klasse de meest tevreden rijders verwelkomen. Bij de MPV’s haalt de Ford S-Max de hoogste score en bij de SUV’s is dat de Mercedes M-Klasse.
In het onderzoek van J.D. Power wordt gekeken naar aantrekkelijkheid – waaronder ook comfort, design en prestaties vallen -, kwaliteit en betrouwbaarheid, kosten en tevredenheid over de dealer. Mercedes haalde vorig jaar de hoogste merkscore in het onderzoek.
Volvo heeft in Duitsland de hoogste score gehaald in het jaarlijkse J.D. Power tevredenheidsonderzoek. De Mazda 3 is de auto met de meest tevreden rijders.
Van alle merken heeft Volvo gemiddeld de meest tevreden bestuurders in Duitsland. Dat blijkt uit het tevredenheidsonderzoek van onderzoeksbureau J.D. Power. Op een schaal van 1.000 scoort Volvo gemiddeld 841 punten. Mercedes eindigt als tweede en op de derde plaats staat Mazda. Het gemiddelde van alle merken is 807 punten.
Mitsubishi, Citroën en Chevrolet eindigen als laatste in het Duitse onderzoek. Bij de modellen is de Mazda 3 het best scorende model, en dus ook de auto met de meest tevreden rijders in zijn segment. Bij de stadsauto’s schrijft de Fiat 500 de eerste plaats op z’n naam, de Mazda 2 wint in de compacte klasse en de ‘beste’ middenklasser is de Honda Accord. In het hoge segment mag de Mercedes E-Klasse de meest tevreden rijders verwelkomen. Bij de MPV’s haalt de Ford S-Max de hoogste score en bij de SUV’s is dat de Mercedes M-Klasse.
In het onderzoek van J.D. Power wordt gekeken naar aantrekkelijkheid – waaronder ook comfort, design en prestaties vallen -, kwaliteit en betrouwbaarheid, kosten en tevredenheid over de dealer. Mercedes haalde vorig jaar de hoogste merkscore in het onderzoek.
Volvo 340 special aut.86
Volvo 340 1.7 88
volvo 480 turbo 90
volvo 480 gt turbo 94
Volvo S40 2.0 T 2003
Volvo C30 T-5 R-design 2008
Volvo 340 1.7 88
volvo 480 turbo 90
volvo 480 gt turbo 94
Volvo S40 2.0 T 2003
Volvo C30 T-5 R-design 2008
- den toerist
- 5th Gear member
De Volvo V50 haalt de 2de plaats in de tussenklasse.
De Volvo V70 haalt de 3de plaats in de hogere middenklasse.
De Volvo V70 haalt de 3de plaats in de hogere middenklasse.
-
ruuds70
- 5th Gear member
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)