Geplaatst: 13.02.2012 - 08:46
Speelt dit "koude lucht" probleem ook nog bij MY2012?
Ik heb namelijk ook het idee dat na een klein uurtje rijden het te koud in mijn V70, MY2012 begint te worden. Vooral met dat waardeloze weer van de afgelopen weken was het toch wel merkbaar. Ik heb het idee dat dan uit alle roosters koudere lucht begint te komen.
In het begin dacht ik dat het kwam doordat de zon naar binnen scheen en bepaalde stukken van het dashboard opwarmde. Maar gisteren was er echt geen zon.
Helpt het om even te stoppen en de motor af te zetten en zo een nieuwe periode van een uur te starten, als het een zweedse software fout is? Of zit er ergens een ophoping van warme lucht die een sensor verstoord?
Ik heb namelijk ook het idee dat na een klein uurtje rijden het te koud in mijn V70, MY2012 begint te worden. Vooral met dat waardeloze weer van de afgelopen weken was het toch wel merkbaar. Ik heb het idee dat dan uit alle roosters koudere lucht begint te komen.
In het begin dacht ik dat het kwam doordat de zon naar binnen scheen en bepaalde stukken van het dashboard opwarmde. Maar gisteren was er echt geen zon.
Helpt het om even te stoppen en de motor af te zetten en zo een nieuwe periode van een uur te starten, als het een zweedse software fout is? Of zit er ergens een ophoping van warme lucht die een sensor verstoord?