Pagina 2 van 2

Geplaatst: 07.09.2011 - 21:19
door selur
laat maar komen! maar het duurt nog een jaar geloof ik......:(

Geplaatst: 07.09.2011 - 21:41
door rsnhakan
Als de volgende leaseauto deze V60 wordt, mag ik niet klagen :) Alleen de prijs zal wel weer te hoog zijn.

Geplaatst: 08.09.2011 - 19:54
door NielsPHEV
Discovery schreef:De keuze voor de D5 is vrij logisch, aangezien het meergewicht van de motor verwaarloosbaar is en de resulterende CO2 emissie al zo laag is dat een D5 makkelijk kan. Volvo wil een "sportieve" hybride neerzetten en kiest dus voor de meest zware motor die mogelijk is.
komt bij dat de D5v zelfs iets beter scoort dan de D3 D5 heeft een iets lagere CO2 uitstoot

Geplaatst: 08.09.2011 - 19:59
door Discovery
Voor een handbak wel ja, maar niet met een geartronic:
D3 geartronic 142 gr. CO2/km
D5 geartronic 162 gr. CO2/km

Geplaatst: 09.09.2011 - 20:08
door selur
D3 GT is miv sept 142 gr. a.g.v. S/S

sjezus wat een afk. ;)

Geplaatst: 11.09.2011 - 13:30
door Discovery
@Selur: Was ik helemaal vergeten! Zal het aanpassen.

Hier de autoweek video: http://www.autoweek.nl/video/2561/rij-i ... -in-hybrid