Park Assist

Geleverd vanaf 2003
Languh
2nd Gear member

adnan schreef:Is best interresant zo een sensor. Je hoeft niet te boren of iets dergeljks. Neem een kijkje op google! Ik overweeg het wel te kopen. Een onzichtbare parkeersensor, wie eil.dat nou niet, voor paar tientjes? Tussen de 40 en 90 euro.
Daar heb ik ook al naar zitten kijken, lijkt mij een goede optie. En is goedkoper dan je bumper beschadigen met parkeren!
Afbeelding
-MY06 1.8 Edition I Black Stone- 17' Sagitta's - Forumsticker-
Rutger
4th Gear member
Contacteer:

Ik zou het wel overwegen, als er meer info over was. En het wat meer bekendheid zou hebben. Echter denk ik dat het niet zo goed werkt als het origineel. Maar dat is nu op niks gebaseerd natuurlijk.
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
adnan
2nd Gear member

Rutger schreef:ok, maar werkt dat wel goed? even goed als het origineel?

ik ben er overigens nog niet uit hoor wat ik doe. mijn vrouw staat op springen...eerste kleine die binnen nu en een week komt, denk dat ik de centjes wel kan gebruiken!
Ik zal je vanmiddag/avond via pm paar sites sturen kun je t op je gemak eens bekijken goed?
alvast gefeli met de kleine!
adnan
2nd Gear member

Languh schreef:
adnan schreef:Is best interresant zo een sensor. Je hoeft niet te boren of iets dergeljks. Neem een kijkje op google! Ik overweeg het wel te kopen. Een onzichtbare parkeersensor, wie eil.dat nou niet, voor paar tientjes? Tussen de 40 en 90 euro.
Daar heb ik ook al naar zitten kijken, lijkt mij een goede optie. En is goedkoper dan je bumper beschadigen met parkeren!
Ik weet niet waar jy hebt gekeken, maar ik heb op een site. gezien hoe t werkt en kacn installeren. Kzou wel de sitenaam hier willen vrygeven, maarc kweet niet of men gecharmeerd zal zijn hiervan.
adnan
2nd Gear member

Rutger schreef:Ik zou het wel overwegen, als er meer info over was. En het wat meer bekendheid zou hebben. Echter denk ik dat het niet zo goed werkt als het origineel. Maar dat is nu op niks gebaseerd natuurlijk.
Kan jou ook wel vanmidag/aovnd pm sturen met website. Staat alles duidelijk in.
Khoor t wel.
Languh
2nd Gear member

adnan schreef:
Languh schreef:
Ik weet niet waar jy hebt gekeken, maar ik heb op een site. gezien hoe t werkt en kacn installeren. Kzou wel de sitenaam hier willen vrygeven, maarc kweet niet of men gecharmeerd zal zijn hiervan.
Ik denk dat we de zelfde (Engelse) site gezien hebben.
Afbeelding
-MY06 1.8 Edition I Black Stone- 17' Sagitta's - Forumsticker-
Rutger
4th Gear member
Contacteer:

Volgens mij doet Ben niet zo moeilijk over links hoor, maar een pm mag altijd. Bedankt iig (2x)
Rutger
4th Gear member
Contacteer:

Ja, klopt..schade was dik 900 euro...gelukkig goed verzekerd :)
adnan
2nd Gear member

Rutger schreef:Volgens mij doet Ben niet zo moeilijk over links hoor, maar een pm mag altijd. Bedankt iig (2x)
pm verzonden
T4
2nd Gear member

newfh schreef:Gisteren ook mijn van marktplaats gescoorde setje netjes ingebouwd.
Moeilijkste was om de conische boor in de maagedelijke bumper te "jassen", maar na een uurtje of 5 werk dan heb je ook wel wat.
A.s. week bij de dealer de software laten "inlezen".
Was al met al aan materiaal en spuiten van de sensoren en houders zo'n € 165,00 kwijt. Middagje klussen en het ziet er als af fabriek uit....:)
Wat waren de software update kosten bij de dealer als ik vragen mag?
Volvo V50 2.4 (upgrading facelift R-design)
Volvo V40 T4
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”