Pagina 2 van 2

Geplaatst: 13.05.2011 - 16:11
door jpwg001
En een refund vanuit Zweden?

Geplaatst: 13.05.2011 - 16:17
door Silver_R
jpwg001 schreef:En een refund vanuit Zweden?
Tja, hoe bewijs je dat een speaker al kapot was bij aankomst.
Ze zullen vast zeggen dat deze tijdens gebruik kapot is gegaan. Begrijpelijk.
En voor mij kost het niks, onder garantie vervangen.

Geplaatst: 13.05.2011 - 16:48
door Okke
Silver_R schreef: Tja, hoe bewijs je dat een speaker al kapot was bij aankomst.
Ze zullen vast zeggen dat deze tijdens gebruik kapot is gegaan. Begrijpelijk.
En voor mij kost het niks, onder garantie vervangen.
Als een speaker een "harde klap" op de magneet krijgt, of bij voordurende belasting (maar dat is meer bij PA/ studio werk) wil de spoel nog wel eens scheef in de luchtspleet van de magneet hangen. Dus zo gek is dat niet hoor...maar wel zonde. Tja...pakketjes ondergaan wat.

Mooi dat het is opgelost!