Het is even puzzelen geweest maar het werkt perfect!
En ( geen meldingen) op de boordcomputer!
Zodra ik tijd heb zal ff foto's maken hoe het er uit ziet als het gemonteerd is.

De lenzen zijn te vervangen door glazen exemplaren apart te verkrijgen bij VolvoGekkeBelg schreef:ow en trouwens, alles werkend krijgen, klik en play en breek en plak-play :?:Philken schreef:alles kan je werkend krijgen behalve het meedraaien bij het draaien
nadeel is idd de kunstof ipv glas
hoogteregeling moet werken & wordt gecontroleerd(aan & uit zetten van de lampen), evenals de wiswas
Had jij trouwens af fabriek al xenon in de auto zitten of helemaal niet ?erik brouwers schreef:Ik heb de bi xenon lens lampen werkend!
Zodra ik tijd heb zal ff foto's maken hoe het er uit ziet als het gemonteerd is.
Ik heb er zelf ook nog steeds eentje liggensbv schreef:Mooi dat het nu wel werkt.
@Marcel,
we kunnen binnenkort wel even testen met mijn projectorlampen als je dat wilt
Als je goed oplet zie je dat de wagen geen koplamsproeiers heeft = automatisch geen fabriek-af xenonssbv schreef:Had jij trouwens af fabriek al xenon in de auto zitten of helemaal niet ?erik brouwers schreef:Ik heb de bi xenon lens lampen werkend!
Geldt dat alleen voor de S60? Op mijn V70 zaten wel koplampsproeiers, maar geen xenon.wtr_s60 schreef:Als je goed oplet zie je dat de wagen geen koplamsproeiers heeft = automatisch geen fabriek-af xenonssbv schreef:Had jij trouwens af fabriek al xenon in de auto zitten of helemaal niet ?erik brouwers schreef:Ik heb de bi xenon lens lampen werkend!
Dat maakt volgens mij niet uit.Geldt dat alleen voor de S60? Op mijn V70 zaten wel koplampsproeiers, maar geen xenon.
sluit jou situatie ook niet uit, enkel dat indien er geen koplampsproeiers of wis-wasinstalatie aanwezig is er ook geen affabriek xenon op zit. Zitten die er wel op betekend dat NIET dat er affabriek xenon op zit, met halogeen kan ook.Als je goed oplet zie je dat de wagen geen koplamsproeiers heeft = automatisch geen fabriek-af xenons