Zoek het dan lekker zelf uit

Ik lat mn voet zo min mogelijk rusten op de versnellingspedaal. En tijdns die test met de CC had ik mn voet met opzet op de rustplaat naast de versnellingspedaal.snorremans schreef:Als je in z'n vijf rijd, heb je dan je voet tegen /op het koppelingspedaal?
wanneer je je voet iets te zwaar laat leunen ophet koppelingspedaal zal de cc ook niet werken.
Gr Snorremans
Waar halen jullie het toch in godsnaam vandaan dat ik hem bij de k$%^&*it heb laten maken hahahaha. Dat gaat echt niet gebeuren! Zonde van mn V50 joh.ppFreddy schreef:Werkt ook met een sensor in de bak. Ik heb ooit eens voor te testen de auto zonder ontkoppelen uit versnelling getrokken, dan gaat de CC ook uit.
Ik hou het op sensor van de 5e versnelling die niet goed meer werkt. Ofwel is er bij de K-fit iets misgegaan en scheelt er iets met abs sensor ofzo (hoewel die daar dan foutmelding van zou geven) Met de elektronica van tegenwoordig weet je nooit...
Oeps, nog eens de eerste pagina herlezen, blijkbaar kwam dat kwikfit verhaal niet van jou, mijn excuses daarvoor. Ik hou het dus nog steeds op sensor van de 5e versnelling.adnan schreef: Waar halen jullie het toch in godsnaam vandaan dat ik hem bij de k$%^&*it heb laten maken hahahaha. Dat gaat echt niet gebeuren! Zonde van mn V50 joh.
Is gewoon bij mijn vertrouwde garage gebeurd!!!
Keine problemppFreddy schreef:Oeps, nog eens de eerste pagina herlezen, blijkbaar kwam dat kwikfit verhaal niet van jou, mijn excuses daarvoor. Ik hou het dus nog steeds op sensor van de 5e versnelling.adnan schreef: Waar halen jullie het toch in godsnaam vandaan dat ik hem bij de k$%^&*it heb laten maken hahahaha. Dat gaat echt niet gebeuren! Zonde van mn V50 joh.
Is gewoon bij mijn vertrouwde garage gebeurd!!!