Pagina 2 van 2

Geplaatst: 21.09.2009 - 09:52
door crossvolvo
VolvoMafia schreef:alleen de B230FT of de 16 valve vergen wat meer aanpassingen. En er wordt ook aan de eindoverbrenging iets aangepast anders draait wel veel toeren. Maar alle redblocks hebben in principe een gelijke pasvorm.

Voel ik hier een projecte opkomen?
ja khad hier achter de schuur nog een oude crossauto staan een 360 sedan maar deze motor is ooit een keertje vastgelopen en toen dacht ik laat ik er meteen een 2300 inleggen, maar van een vriend van me kon ik toen een 360 hatchb kopen die op zandvoort had gereden dus toen heb ik de motor overgelegd nu rijdt ik autocross met een 360 sedan 2 liter , vant weekend de eerste wedstrijd gehad maar volgens mij is mun drukgroep gebroken , of de voering van de plaat ofzo .

Geplaatst: 21.09.2009 - 12:41
door Ben
Als je weer eens tijd hebt.
Ga eens op zoek naar . en , op je toetsenbord.
En een Hoofdlettertje zo nu en dan is ook niet verkeerd.

Geplaatst: 22.09.2009 - 22:10
door hadico
Ik heb 7 jaar gestuurt met een 360GLS hier eerst maar eens een injectie uit een GLT opgezet om wat meer vermogen te hebben ,hierna een airco en stuurbekrachtiging toegevoegd.
Uiteindelijk een B23 turbo ingebouwd ,dat was wel een puist werk (motorsteun ombouw)maar liep dan ook dankzij de langere overbrengverhouding van de GLS en met de (verstevigde) skikoffer op het dak uit de teller, al met al een fijne auto Volvo waardig.


Edit even de E voor de S vervangen ::oops:

Geplaatst: 30.09.2009 - 15:03
door MAF'er
Dat was dan mooi dubbel werk, want een GLE hééft al injectie ;)

Geplaatst: 30.09.2009 - 17:46
door hadico
Ja klopt 8-[ even in de war was een GLS ,word een dagje ouder he is dan ook al weer een 25 jaar geleden.