Gas instalatie geeft te weinig druk?

De auto's met kleurrijke bijnamen als the brick, de baksteen.
Gebruikersavatar
admiral
5th Gear member
Berichten: 1545
Lid geworden op: 18.04.2007 - 21:49

mr.borrie schreef:ongeveer 100KM gereden zonder problemen echter in hartje amsterdam stopte de auto er weer mee.

Weet iemand toevallig of LPG op een lage accustand niet wil onstekenen maar benzine wel. Ik heb een aardige sub in de achterbak liggen die vrij hard aanstaat een een oude accu en slechte dynamo..
Zou kunnen lijkt mij, ff uitproberen zal wel moeilijk zijn voor je :D
Gebruikersavatar
mr.borrie
2nd Gear member
Berichten: 189
Lid geworden op: 23.12.2009 - 14:49
Locatie: Haarlem

Ik heb de accu nu op de oplader gegooid, laad ook even die uit mijn 760 turbo op (is wel te groot voor de bak maar voor testen moet het kunnen)

Uiteindelijk wil ik een 100AMP dyanmo van een 940 erop zetten maar ik moet even precies weten hoe ik die kan overpinnen. dat relay komt dan te vervallen.
CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
B-lennium
4th Gear member
Berichten: 729
Lid geworden op: 05.01.2007 - 02:26

Ik heb een gereviseerde 850 dynamo, voor als je intresse hebt lagers, sleepringen, regelaars enz allemaal nieuw. Weet alleen niets van de pas vorm.
Gebruikersavatar
mr.borrie
2nd Gear member
Berichten: 189
Lid geworden op: 23.12.2009 - 14:49
Locatie: Haarlem

Zojuist de nieuwe accu's geprobeerd zonder succes. Mijn ideeen beginnen op te raken waar het aan kan liggen eigenlijk.
CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
Gebruikersavatar
chrisje
3rd Gear member
Berichten: 417
Lid geworden op: 12.05.2008 - 12:35
Locatie: Tilburg

Verdamper misschien niet goed meer ?
Gebruikersavatar
mr.borrie
2nd Gear member
Berichten: 189
Lid geworden op: 23.12.2009 - 14:49
Locatie: Haarlem

Ja blijft bijna alleen nog over inderdaad. Ik heb ooit van iemand op een forum de tip gekregen om een bout los te halen dat drap van de koelvloeistof eruit te laten lopen.

Daarnet gespot onder een laag met vuil dus die probeer ik morgen nog wel. Anders misschien maar eens gaan zoeken naar een verdamper. de 144 is wel beetje mijn dagelijkse wagen en staat me nu een beetje te lang stil al :-(
CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
Gebruikersavatar
chrisje
3rd Gear member
Berichten: 417
Lid geworden op: 12.05.2008 - 12:35
Locatie: Tilburg

Ik had het ook met de jeep, die wou ook niet meer op lpg lopen.
Na nader onderzoek, toch de verdamper overleden.

Ik ga voor de oude wel een revisieset kopen, heb ik er wel 1 op vooraard voor het geval dat
Gebruikersavatar
mr.borrie
2nd Gear member
Berichten: 189
Lid geworden op: 23.12.2009 - 14:49
Locatie: Haarlem

Maar eens zoeken naar een revisie set voor de mijne , geen idee wat voor een het is. Wat kosten nieuwe verdampers ik hoorde tussen de 85 euro tot 200 euro
CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
Gebruikersavatar
chrisje
3rd Gear member
Berichten: 417
Lid geworden op: 12.05.2008 - 12:35
Locatie: Tilburg

Ligt aan het merk en type, voor een revisie set voor mijn verdamper ben ik ongeveer 100 kwijt.

Maar als ik jouw was zou ik eerst ff langs een gasboer rijden, voor diagnose te stellen. Dan weet je misschien gelijk wat het probleem is
Plaats reactie

Terug naar “De 140 - 240 - 160 - 260 series”