Pagina 2 van 2

Geplaatst: 28.08.2011 - 10:20
door biadman
klink mij als een gevalletje contactpunten stellen! heb er zelf ook weer kast van. even stellen en je gaat weer prima!

Geplaatst: 29.10.2011 - 20:13
door paulb
Inmiddels een monteur gevonden, met een hoop kennis, en een hoop tijd, en een vriendelijk tarief.
Er zit een K&N luchtfilter op, grote kans dat die het goed afstellen bemoeilijkt. De originele heb ik niet. Als eerste ga ik die maar eens aanschaffen, en dan weer verder.
Maar dat zal wel na de winter worden.

Geplaatst: 21.09.2012 - 23:05
door paulb
Met het originele luchtfilter werd het inderdaad beter.
Nog wel is afstellen om de vier maand wel nodig. Lijkt me ietwat te regelmatig.

Geplaatst: 19.10.2012 - 23:06
door retsok
paulb schreef:Met het originele luchtfilter werd het inderdaad beter.
Nog wel is afstellen om de vier maand wel nodig. Lijkt me ietwat te regelmatig.
Als je op LPG rijdt dan moet je regelmatig de kleppen stellen. Dat is voor je cilinderkop van levensbelang. Als je niet om de haverklap je contactpunten wilt afstellen dan gooi je die dingen eruit. Voor nog geen 40 euro kun je een zeer goed werkende electronische ontsteking monteren. Deze vervangt de contactpunten en de condensator. De verdeelkap en rotor blijf je gebruiken.
Zeer simpel zelf te monteren. Merk: Accuspark.
www.accuspark.nl.
Heb ikzelf intussen bijna een jaar in 3 verschillende Volvo's zitten.
Een probleempje werd zonder gezeur door de leverancier opgelost.