Pagina 2 van 2
Geplaatst: 26.05.2011 - 19:27
door 945i
bart simpson schreef:mensen worden nu dus gesteund in 3mm achter en 1,8 mm voor, ik koop als ik over de helft ben altijd 4 nw banden
Natuurlijk, normaal zou het geen issue mogen zijn.
Maar in de praktijk hebben veel mensen de neiging om tot op het draad op te rijden. (de ruimere APK controle intervallen zijn daar debet aan..) Vooral particulieren zonder leaseregelingen en dat soort voordelen.

Geplaatst: 26.05.2011 - 19:41
door bart simpson
nieuw rubber gaat bij mij altijd voor, maar sta ik achter op 4mm komt er rondom nw rubber
Geplaatst: 26.05.2011 - 19:48
door 945i
Bij mij ook inderdaad, ik vind 3-3,5mm altijd mooi om te wisselen. 4 is natuurlijk altijd beter.

Geplaatst: 26.05.2011 - 19:54
door janpie
bart simpson schreef:janpie schreef:Voor heb ik K.t banden van Falkens 125/45/17 en die kuppen als een gek.
ze moeten er ook af hoor maar ga er eerst nog even mee op vakantie IVM slijtage.
wel een lekker hoge druk per cm2 als je 125 breed neemt, laat me raden, een eendje met 17" lichtmetaal eronder?
ik zie het.. Het is natuurlijk 225/45/17 met lichtmetaal Haahah
met beladen idd 2,8 bar. of bedoel je dat niet.
Geplaatst: 26.05.2011 - 19:56
door bart simpson
was nog even van slag van die 125/45/17..
Geplaatst: 27.05.2011 - 07:58
door janpie
Kan ik begrijpen :bday:
Geplaatst: 27.05.2011 - 08:03
door janpie
Mijn voor banden hebben nog 5,5 mm dus even te gek om ze er af te gooien.
Geplaatst: 27.05.2011 - 08:27
door Iroll
Waar is de TS trouwens gebleven? Die komt in het hele verhaal nergens meer voor!