Ik dacht ook.. schade valt wel mee maar als je eronder gaat liggen zie je het duidelijk kokerbalk is krom kofferbak gaat niet meer open etc.. Ik zou hem ook graag willen houden om die crater velgen, leer, houtinleg enz. over te zetten op een andere T4 maar als je op 3hoog woont gaat dat niet zo handig. Ik kan wel bijna met zekerhied zeggen dat ik nooit meer zo'n Volvo V40 T4 Phase 1 zal vinden. Ga hem zeker wel missen hoor!! Morgen laat ik die Alpine installatie uitbouwen en mijn siemens carkit bewaar ik ook maar. Verder zal ik het interieur nog even gaan fotograveren ter herinnering. Ik had nog gevraagd naar de reparatie kosten maar die zijn 250 a 300 euro starttarief voor de rekbank en +/- 75 euro per uur werk ongeveer, tijdsduur rechttrekken 4 a 6 uur en richten. Dan heb ik nog geen bumper, kofferdeksel, spuiten etc.. en rond blijven rijden in een kromme auto vind ik ook niet zo heel erg verstandig. Volgens de dealer.. houd je na reparatie nog kans op trillingen bij hogere snleheden en overmatige banden slijtage.
Vriendelike groet
VOLVO V40 T4
Volvo V40 T4 Phase1 van achter aangereden
- 360Degreez
- 5th Gear member
Helemaal mee eens! Als er dragende delen verbogen zijn is het echt not-done.
-
- 2nd Gear member
@Kan je hem niet in onderdelen verkopen, mits je de plaats heb om hem zolang te stallen?
Huub
Beste Huub ik heb inderdaad geen plaats om hem te stallen. Ik heb het zelfde gezegd tegen Menze Jan neem nou die auto "dealer onderhouden" voor +/- 1500 dan kan je die motor, crater velgen, leer etc. overzetten en verkoop je de onderdelen die je over houdt om zo de schade te beperken en zjn we allebei happy.. maar heb niets van hem gehoord. Zal hem morgen even bellen voordat ik die auto ga uitruimen.
Stop nooit voor een rood stoplicht.. boete is goedkoper!!
Vriendelijke groet
VOLVO V40 T4
Huub
Beste Huub ik heb inderdaad geen plaats om hem te stallen. Ik heb het zelfde gezegd tegen Menze Jan neem nou die auto "dealer onderhouden" voor +/- 1500 dan kan je die motor, crater velgen, leer etc. overzetten en verkoop je de onderdelen die je over houdt om zo de schade te beperken en zjn we allebei happy.. maar heb niets van hem gehoord. Zal hem morgen even bellen voordat ik die auto ga uitruimen.
Stop nooit voor een rood stoplicht.. boete is goedkoper!!
Vriendelijke groet
VOLVO V40 T4
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Menze Jan heeft bericht gehad van Ramon&Ramon. Laatstgenoemde doet enigszins geheimzinnig over de door hem gegeven adviezen.
En als we allemaal nu eens uit onze doppen gingen kijken en wat beter anticipeerden, dan kun je gewoon stoppen voor rood zoals het hoort.
En als we allemaal nu eens uit onze doppen gingen kijken en wat beter anticipeerden, dan kun je gewoon stoppen voor rood zoals het hoort.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant