Pagina 2 van 3
Geplaatst: 24.06.2011 - 10:15
door SanderV50
Gait schreef:misschien ligt het aan mij, maar _zo_ slecht is dit verhaal toch niet?
(maar dat parkeershot hadden ze inderdaad beter over kunnen doen

)
nou...

Als je al begint over het vervoeren van een olievat in een V60.... Daar is deze auto helemaal niet voorbedoeld. Als je heel veel bagageruimte wil hebben koop dan een V70, SuberB of Mercedes E station.
Een aantal argumenten die hij aandraagt zijn zeer zwak, zoals "de vele knoppen" op het dash. In de praktijk gebruik je het scroll wiel op het stuur of de hele goede spraakbesturing. Dat is pas veilig!
Acht, de toon is verder wel positief en ook een + punt dat zo'n beer van een vent achterin kan zitten. Stukje over city safety is wel leuk

Geplaatst: 24.06.2011 - 10:28
door eLLiarZ
Shit zeg

als IT'er heb ik iedere dag een olievat bij me :turn-l: :turn-l:
Geplaatst: 24.06.2011 - 10:29
door Paul
Vind het eigenlijk best geestig, vooral de comments eronder op youtube hahahahahahaha
Geplaatst: 24.06.2011 - 10:56
door 945i
Dat mensen niet begrijpen dat dat olievat is bedoeld ter illustratie van het verschil in grootte tussen de twee auto's, zegt meer over de kijkertjes dan over het item zelf....
En voor de mensen die "wartaal horen en spruitjes ruiken", Volg een taalcursus en/of kookcursus, deze man spreekt ABN en je ruikt geen spruitjes.
Geplaatst: 24.06.2011 - 11:20
door frankmmac
Je begrijpt toch wel dat de reacties over het vervoeren van een olievat niet serieus bedoeld zijn hoop ik

Om het verschil in grootte van de bagageruimte te laten zien had hij ook een kofferset kunnen gebruiken (waar zijn de tijden van de echte autotesten gebleven.....).
Geplaatst: 24.06.2011 - 11:25
door 945i
Ja, Fred v/d Vlucht doet het niet meer..
Maar of die reacties niet allemaal serieus bedoeld zijn weet ik niet hoor..... :?
Geplaatst: 24.06.2011 - 11:30
door Patrickv
Die van mij was bloedserieus hoor..
Mail naar de leasemaatschappij is er al uit..
Hopen dat ik toch nog die v70 kan krijgen wegens de olievaten

Geplaatst: 24.06.2011 - 11:32
door 945i
Zou het ook doen, altijd makkelijk als je een 60 liter vaatje (rechtop) kan meenemen!

Geplaatst: 24.06.2011 - 11:36
door frankmmac
Alle gekheid op een stokje..... wat ik wel droevig vindt is dat hij ACC niet behandeld omdat het een optie is en andere zaken die ook als optie besteld moeten worden wel de revue laat passeren zoals de PCC, het BLIS en de geïntegreerde kinderzitjes.
Geplaatst: 24.06.2011 - 11:39
door 945i
Misschien een idee voor de berijders van een V60 hier, Doe het beter!
Geef je vrouw of man een camera in de hand, en laat je filmen terwijl je een goeie review maakt over de V60.
Ben benieuwd naar de inzendingen!

Geplaatst: 24.06.2011 - 11:54
door diesel01
Wanneer je iets niet kunt, moet je ook geen ambitie's hebben om het te doen.
Tenzij je een goede opleiding/leermeester kunt krijgen, na veelvuldig oefenen kun je het geleerde in de praktijk brengen.
Geplaatst: 24.06.2011 - 11:56
door Fulaks
De conclusie van de "test" is eigenlijk : leuke auto, maar hij is kleiner dan een V70. Qua nieuwswaarde eerder beperkt dus...
Overigens vind ik de commentaar niet geheel onterecht. Ik rij V70, en soms V60, en dan is het toch altijd even zoeken op die middenconsole. Wie dagelijks S/V60 rijdt (of de nieuwe V70/S80 met Sensus) zal er wel snel z'n weg in vinden.
De commentaar over het vermogen vind ik ook niet onterecht, maar misschien onvoldoende genuanceerd. 400 Nm is echt wel voldoende, alleen is het toerentalbereik waarbinnen dit beschikbaar is, redelijk smal en is er onderin weinig te beleven ("im Drehzalkeller", zoals de Duitsers dat zo mooi zeggen). Dus voldoende vermogen, maar je moet 'm wel binnen een bepaalde range houden qua toeren. Ook dit is iets waar een dagelijkse D3-rijder snel aan zal wennen en mee weet om te gaan.
Geplaatst: 24.06.2011 - 12:00
door 945i
@ diesel01, En je derhalve te onthouden van kritiek op mensen die het wel kunnen of iig. proberen...

Geplaatst: 24.06.2011 - 12:03
door diesel01
Ik heb ook met een D3 gereden en komend vanuit een D5 vond ik het een verademing.
Precies in het bereik waar het in de stad gebeurt, tussen de 1600rpm en 2000rpm erg prettig bij vlot acc dat de GT vlot door de versnellingen gaat.
Van te kort komingen heb ik niets gemerkt, lekker rustig, comfortabel blok met voldoende vermogen.
Dat de V60 kleiner is dan een V70 ziet mijn buurjongen ook...van 5. :twisted:
Geplaatst: 24.06.2011 - 12:04
door diesel01
945i schreef:@ diesel01, En je derhalve te onthouden van kritiek op mensen die het wel kunnen of iig. proberen...

Ik adviseer hem om nog eens goed naar zijn Duitse collega's te kijken,
mijn mening.
Geplaatst: 24.06.2011 - 12:12
door Fulaks
diesel01 schreef:Ik heb ook met een D3 gereden en komend vanuit een D5 vond ik het een verademing.
Precies in het bereik waar het in de stad gebeurt, tussen de 1600rpm en 2000rpm erg prettig bij vlot acc dat de GT vlot door de versnellingen gaat.
Ik vergelijk met mijn V70, maar die is natuurlijk een beetje opgekieteld. In dat verband dus niet zo'n eerlijke vergelijking, dat besef ik. Maar problematisch is het natuurlijk allerminst met de D3.
Geplaatst: 24.06.2011 - 12:35
door eLLiarZ
945i schreef:Misschien een idee voor de berijders van een V60 hier, Doe het beter!
Geef je vrouw of man een camera in de hand, en laat je filmen terwijl je een goeie review maakt over de V60.
Ben benieuwd naar de inzendingen!

"een goeie review"?
Misschien is een taalcursus iets voor jou?
Geplaatst: 24.06.2011 - 12:39
door 945i
Dank voor de zeer relevante inbreng eLLiarZ, maar wie is u en waar begin ik over spelfouten...
let maar heel goed op mij.... maar stel je wel even voor....
edit; Meneer/Mevrouw heeft zijn/haar bericht aangepast..naja...

Geplaatst: 24.06.2011 - 19:58
door least
Patrickv schreef:Hij heeft natuurlijk wel een punt...
Ik heb absoluut niet geprobeerd of er een olie vat achter in mijn auto past....
Eens zien of ik nog kan ruilen voor een v70....

dat is mij gelukt hoor!

Geplaatst: 24.06.2011 - 23:21
door arnoud
Tsja, de Consumentenbond... Punt.
Maar ik ben wel erg benieuwd waar hij zijn auto gekocht heeft. Op het laatste shot de prijs: €48.850. Eh?
Voor een Summum D3 Geartronic met al die opties, camera's, 18" en zut? Als ik snel eventjes door een configurator loop kom ik toch al snel bij de 55.000 in de buurt..