stuurprobleem
-
- 7th Gear member
de constructie van de kogels is onderling verschillend,doen ze niet voor niets!
-
- 2nd Gear member
ik heb de juiste nummers eronder zitten. Bovendien waren de fuseekogels die ik er onder weg heb gehaald identiek aan de nieuwe. Dus daar kan het niet aan liggen.
Dus dan gaat de zoektocht verder. Voor mijn gevoel is het wel iets beter geworden, maar het kan ook gewenning zijn.
Stuurkogels zijn ook niet helemaal super, kan dat invloed hebben?
ik heb geen zin om na elke vervanging de auto weer te moeten uitlijnen. Dat kan beter in een keer laten doen.
Zouden de stuurkogels van invloed kunnen zijn, of moet ik eerst maar eens laten uitlijnen.
Dus dan gaat de zoektocht verder. Voor mijn gevoel is het wel iets beter geworden, maar het kan ook gewenning zijn.
Stuurkogels zijn ook niet helemaal super, kan dat invloed hebben?
ik heb geen zin om na elke vervanging de auto weer te moeten uitlijnen. Dat kan beter in een keer laten doen.
Zouden de stuurkogels van invloed kunnen zijn, of moet ik eerst maar eens laten uitlijnen.
-
- 2nd Gear member
@jos245 je opmerking had ik gezien
Stuurhuis vervangen wordt niet wat bij mij, dan moet ik er maar mee leven
kleinere zaken vervangen vind ik wel leuk
overigens stuurt de auto nog steeds licht, maar niet naar beide kanten even licht.
Stuurhuis vervangen wordt niet wat bij mij, dan moet ik er maar mee leven
kleinere zaken vervangen vind ik wel leuk
overigens stuurt de auto nog steeds licht, maar niet naar beide kanten even licht.
-
- 2nd Gear member
De bekrachtigde stuurkogels zijn uiteraard niet voor niks anders. Ze geven een extra caster van 1 graad. Maar daarvan gaat je auto niet ongelijk sturen of naar één kant trekken.
De rechtuitstabiliteit zal door die ene graad iets verbeteren en bocht nemen marginaal moeilijker worden. Daar is dan de stuurbekrachtiging weer voor.
De rechtuitstabiliteit zal door die ene graad iets verbeteren en bocht nemen marginaal moeilijker worden. Daar is dan de stuurbekrachtiging weer voor.
-
- 3rd Gear member
Het is mij een raadsel hoe het lichter naar links sturen goeddeels kan zijn opgeheven door uitlijnen.flap schreef:vandaag de auto laten uitlijnen, het is alweer een stukje beter geworden. (ongeveer 95% goed, daar laten we het maar bij bij een 24 jaar oude auto)
bedankt voor de nodige adviezen