Mooie auto ik heb vorige week ook een ocean blue T5 besteld. Ik zie nu de foto,s en zie dat er ook twee mooie sierstukken op de uitlaat zit. Is dat standaard. Ik heb achter een scitplate besteld maar ik moet 150 euro betalen voor die sierstukken op de uitlaat
harry bRauns schreef:Mooie auto ik heb vorige week ook een ocean blue T5 besteld. Ik zie nu de foto,s en zie dat er ook twee mooie sierstukken op de uitlaat zit. Is dat standaard. Ik heb achter een scitplate besteld maar ik moet 150 euro betalen voor die sierstukken op de uitlaat
Wees maar blij dat je niet de standaard sierstukken affabriek heb want die zijn veel minder mooi dan de 150 euro versie. Ze zijn affabriek namelijk kleiner en minder mooi chroom maar een soort mat...
Deze week is mijn XC60 van de band gerold en gearriveerd bij mijn dealer. Inderdaad jullie hadden gelijk. De uitlaateindstukken zijn mooier als de standaard (vind ik). A.S. :P vrijdag zal ik mijn 9e volvo ophalen. Nog steeds spannend. Alvast een foto van de achterkant (met uitlaateindstukken).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dat lijken me dezelfde sierstukken als de R-design? Die vind ik er ook nét over, iets te oversized. De standaardsierstukken (zoals de wagen van Blackcurrant en mezelf) vind ik echt perfect in balans met de rest van de wagen
Haha, ik vind die van jullie juist veel te klein in vergelijking met de auto... Alsof de uitlaten te heet gewassen zijn. Echter de uitlaten van Harry lijken op de R-design.... Gek Ze lijken idd groter/anders dan die van mij. Ik ben heel erg benieuwd naar een close up dan kan ik het beter zien... Wat hebben ze je nieuwe auto trouwens dicht bij het hek gezet of lijkt dat maar zo? Heel veel ophaalplezier aanstaande vrijdag....
Zoals ik als zei, smaken verschillen, ik vind de XC60 net zo een discrete fijn gelijnde cross over, en die wel erg dikke uitlaten geven een te brute, plompe indruk t.o.v. de lijn van de auto zelf.
(doet me een beetje denken aan een Golfje I met een rioolbuis eronder)
BlackcurrantV70 schreef:Zoals ik als zei, smaken verschillen,
Gelukkig is iedereen bij met zijn eigen versie
ZO is het, anders zouden we allemaal dezelfde auto hebben...
Nog 2 nachtjes slapen. Ik heb mijn auto daar ook vandaan. Close-parking doen ze daar Staat hij echt wel vrij van het hek?
Nou....."I've got him". Erg mooi maar dat wist ik al. Zoals belooft zou ik wat detail foto's maken van de " Kachel pijpen"
Ik dacht dat het losse sierstuukken waren maar zoals je kunt zien op de foto"s is het af fabriek. Het is 1stuk vast aan de uitlaatdemper. Ik had dit nog niet eerder gezien.
harry bRauns schreef:Mooie auto ik heb vorige week ook een ocean blue T5 besteld. Ik zie nu de foto,s en zie dat er ook twee mooie sierstukken op de uitlaat zit. Is dat standaard. Ik heb achter een scitplate besteld maar ik moet 150 euro betalen voor die sierstukken op de uitlaat
Wees maar blij dat je niet de standaard sierstukken affabriek heb want die zijn veel minder mooi dan de 150 euro versie. Ze zijn affabriek namelijk kleiner en minder mooi chroom maar een soort mat...
Ik weet niet of je zo het verschil kan zien:
Remm, die eerste foto, waar zou die toch vandaan komen?
Maar het zijn dezelfde uitlaten die jij onder je V60 hebt hoor!
Zie:
Deze uitlaten zitten standaard volgens mij alleen onder een D5/T6.
Bij de overige motoren krijg je deze standaard (zonder chromen rand):
Dan heb je nog een R-design versie, zoals iemand hem hierboven heeft en nog vierkante uitlaten zoals wij hem hebben.
En zoals ik hem heb, die zit qua maat tussen r-design en affabriek in. Daarom vind ik het ook zo gek dat Harry voor dezelfde prijs een r-design uitlaat heeft gekregen want die is veel duurder. Bij mij kan je namelijk als je er goed in kijkt en de boel nog helemaal schoon is de scharnieren zien. Zie foto:
Ik had liever die van Harry gehad Maar ik vind achteraf wel mooier dan affabriek omdat ze chroom zijn en niet mat... En iets groter..
Ja remm, de uitlaat die jij hebt, 80mm groot, is dezelfde uitlaat als onder de Vibrant Copper S60 hierboven. Omdat dit een T6 is zit deze er al standaard onder. Bij de overige motoren (muv D5) krijg je de uitlaat zoals op de rode Volvo hierboven. In principe krijg je dus gewoon een chromen rand om de uitlaat, die er al onder zit, heen.
Harry, jij hebt de uitlaten waarvan ik dacht dat ik ze ook zou krijgen? Heb je iets speciaals gevraagd? Ik snap er niks van ik heb mijn v60 bij dezelfde dealer... Je hebt wel een r-design onderbumper. Ik heb 150,- betaald voor die rare opzetstukjes met die bouten