Een klein beetje off-topic maar wellicht dat dit artikel je iets meer inzicht geeft.ivoandriessen schreef:Ach zo. Ik hoop dat de fysio dan verlichting voor je brengt.
Rob
Een klein beetje off-topic maar wellicht dat dit artikel je iets meer inzicht geeft.ivoandriessen schreef:Ach zo. Ik hoop dat de fysio dan verlichting voor je brengt.
Je kunt evt. altijd sportstoelen uit een V70 (laten) monterenivoandriessen schreef:Ben ik dan de enige die het geen prettige stoelen vindt.... (althans mijn comfort stoelen in de V70 dan). Heb er tijden over gedaan die stoel eindelijk zo in te stellen dat ik geen pijn krijg onderweg. Er mag ook niemand op mijn stoel gaan zitten, anders kan ik weer van voor af aan beginnen (helaas geen geheugen functie).
De stoelen van de 360 zitten wel prima vind ik. De sport versie stoelen uit de V70 (oude auto van mijn ouders) zaten ook prima. Nieuwe V70 heb ik ook geen problemen gehad.
Ik wil erg graag een XC70 (pre 2008) als volgende auto, maar omdat die alleen maar de comfort stoelen kent heb ik er toch mijn twijfels over.....
Als het gaat over Volvo-stoelen in het algemeen dan sta je zeker niet alleen met je kritiek of twijfels.ivoandriessen schreef:Ben ik dan de enige die het geen prettige stoelen vindt....
........De stoelen van de 360 zitten wel prima vind ik.
@naamgenoot Rob: een zeer overzichtelijk artikel; ik heb er al veel over gelezen maar hier staat het wel mooi compact bij elkaar.gsx750r schreef: Een klein beetje off-topic maar wellicht dat dit artikel je iets meer inzicht geeft.
Rob
Meestal wel, maar lees ook even de kritische noot in het aangehaalde artikel van mijn naamgenoot! Sommige privé-klinieken hebben niet alleen 'medische motieven'.....rsnhakan schreef:Een neuroloog die aan de hand van een MRI zegt dat hij mij wilt opereren, zegt genoeg toch
Ik?ivoandriessen schreef:hehehe, misschien moeten we het omdraaien, wie rijdt er niet in een Volvo omdat hij/zij last heeft van de rug
Mijn vader heeft een Renault 25 V6 injection gehad, wat een bolide! En die stoelen zaten erg lekker inderdaad al was ik toen een stuk kleiner en jonger. Ik zei toen, ik wil later een Safrane (biturbo). nog steeds een mooie auto die biturbo, maar ben nu toch wel heel blij met m'n Volvo.Carfreak schreef:ik vond de stoelen/ zetels in mijn vaders renault 25 vroeger ook altijd heerlijk zitten.
Maar zo'n Safrane Biturbo is wel een heel gaaf apparaat! En wat zeldzamer... (zal ook best oorzaken hebben, maar dat daargelaten...).JeroenSpock schreef:Mijn vader heeft een Renault 25 V6 injection gehad, wat een bolide! En die stoelen zaten erg lekker inderdaad al was ik toen een stuk kleiner en jonger. Ik zei toen, ik wil later een Safrane (biturbo). nog steeds een mooie auto die biturbo, maar ben nu toch wel heel blij met m'n Volvo.Carfreak schreef:ik vond de stoelen/ zetels in mijn vaders renault 25 vroeger ook altijd heerlijk zitten.
De stoelen in onze oude laggie zaten iets harder, maar ze hadden wel veel meer steun in de bochten.sbv schreef:Nadeel van de meeste Renault stoelen vindt ik persoonlijk is dat ze erg slap zijn. Nieuw gaat het wel, maar na een paar jaar...daarnaast is voor mij het zitvlak veel te kort. Ik zit bijna dagelijks tussen de Renaults en probeer af en toe eens een nieuw model, maar voorlopig komt er niets in de buurt van mijn Volvo stoelen.