Pagina 2 van 2

Geplaatst: 21.09.2011 - 08:57
door snowryder
RicoK schreef:Aan het eind van de dag ben ik gebeld door mijn dealer.

Toen de werkplaatsreceptionist vanmorgen terugreed naar de werkplaats nadat hij mij had afgezet bemerkte hij 'de hikjes' al. Niet overtuigend, maar ze waren er wel. Diverse proeven in de werkplaats schijnen dit te hebben bevestigd. De conclusie is getrokken dat het de ETM is. Ze hebben deze gereinigd, maar dat mocht niet baten. Hiervan ben ik zelf ook geen echte voorstander, want is dit geen uitstel van executie?
Een nieuwe ETM is besteld en gaat morgen worden geplaatst. Kosten All-In, dus inclusief montage, software en BTW, rond de € 550,00. Best wel weer een hoop geld na de aircoreparatie van afgelopen zomer (......), maar ik ben gelukkig dat het euvel is gevonden en een bevestiging is van de reacties die hier in mijn post worden aangegeven.

Ik kijk uit naar morgenmiddag, of woensdag als ze er morgen niet mee klaar komen, want dan rijd ik weer in de auto zoals deze behoort te rijden!
Als je nu een revisie hebt gekregen terwijl een nieuwe besteld zou worden zou ik daar dus geen genoegen mee nemen. Heb je garantie gekregen op de ETM en hoelang?

Geplaatst: 21.09.2011 - 10:18
door roadrage
Broabander schreef:Dealer is toch +/- €80,- p.u.? En een nieuwe fuseekogel+een APK+arbeidsloon voor €110 valt toch best mee ;-)
WHOOT?!! :shock:
80,- p/u wtf

hier diverse dealers in noord-holland gesproken die rekenen 62,50 p/u en daar begon ik al van te steigeren :?

Geplaatst: 21.09.2011 - 13:00
door RicoK
Ik heb nog eens even contact opgenomen met mijn dealer. Ik heb inderdaad een ruil-ETM, dus een gereviseerd exemplaar met een jaar garantie. Of de in rekening gebrachte kosten nu nog redelijk zijn valt misschien te betwisten, maar ik ben niet ontevreden. De S60 reed vanmorgen weer zoals deze moet rijden. Zalig soepel.

Edit: Ik weet niet (meer) of de dealer een nieuw exemplaar heeft toegezegd, maar de gemonteerde ETM is in ieder geval voor mij nieuw.